網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2016年8月19日 星期五

勁吸睛!胡定欣Tube Dress晒高貴性感 __,定欣,胡定欣,

定欣以TubeDress上陣,大晒事業線,認真吸睛。藝人胡定欣於灣仔出席汽車品牌活動,以黑色TubeDress示人的她小露性感,高貴又大方,認真吸睛。一向有駕車的她謂喜歡有Power的座駕,笑指女孩子選車如選男友一樣,她希望另一半內外兼備、又Powerful。已單身的她被問有目標未?她說:「你幫我物色吓囉。(叫姊妹介紹?)有佢哋都自己要咗先,唔係喎,好似得番我同李施嬅(仲單身),希望我同佢要嘅嘢唔 ...


定欣以Tube Dress上陣,大晒事業線,認真吸睛。

藝人胡定欣於灣仔出席汽車品牌活動,以黑色Tube Dress示人的她小露性感,高貴又大方,認真吸睛。一向有駕車的她謂喜歡有Power的座駕,笑指女孩子選車如選男友一樣,她希望另一半內外兼備、又Powerful。已單身的她被問有目標未?她說:「你幫我物色吓囉。(叫姊妹介紹?)有佢哋都自己要咗先,唔係喎,好似得番我同李施嬅(仲單身),希望我同佢要嘅嘢唔同」

抗拒小鮮肉

被問是否準備好接受下一段戀情?定欣謂:「我Open嘅,希望有個內外兼備、同埋Powerful嘅男士。」她亦謂自己抗拒小鮮肉,喜歡有安全感的男士。至於再拍拖會否公開,她則謂「隨心」,又指沒有規限自己只跟圈中人交往。

九月中拍新劇

定欣又透露九月中會開拍監製文偉鴻的新劇《同盟》,與陳展鵬及鮑起靜合作。未曾與鮑起靜合作過的她直言期待,並謂今次同樣有打戲,並要上堂學開槍。


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!