網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2016年8月24日 星期三

劉佩玥勁冧伍允龍:唔使講都知我哋一對 __,劉佩玥,伍允龍,

劉佩玥同伍允龍呢對「情人」不避嫌大耍花槍,阿Moon仲話「唔使講出口大家都知我哋一對」喎!武打男星伍允龍(Philip)與劉佩玥(Moon)去年拍攝熱播中的無綫劇集《城寨英雄》傳撻着,外間覺得他們合襯,但原來兩人第一次見面時連一句說話也沒有講過,劉佩玥更覺得男方又惡又Cool,沒有太多好感。後來他們全靠詠春入門式「小念頭」,一招將冰山劈開,迅速成為好朋友。伍允龍不諱言與劉佩玥拍攝三個半月朝夕相對, ...


劉佩玥同伍允龍呢對「情人」不避嫌大耍花槍,阿Moon仲話「唔使講出口大家都知我哋一對」喎!

武打男星伍允龍(Philip)與劉佩玥(Moon)去年拍攝熱播中的無綫劇集《城寨英雄》傳撻着,外間覺得他們合襯,但原來兩人第一次見面時連一句說話也沒有講過,劉佩玥更覺得男方又惡又Cool,沒有太多好感。後來他們全靠詠春入門式「小念頭」,一招將冰山劈開,迅速成為好朋友。伍允龍不諱言與劉佩玥拍攝三個半月朝夕相對,若非成為好朋友,或許喜歡上她,但他強調目前是好朋友關係,未有再進一步。

Mr.Cool 不打不相識

伍:伍允龍 劉:劉佩玥

劉佩玥與伍允龍名副其實不打不相識,由初次見面沒有太多好感,到迅速熟絡成為好朋友,全憑一招了!

劉:第一次見覺得你好Cool、好惡,戴住副太陽眼鏡,又掩住個鼻不停同助手講嘢,好似唔想同其他人傾偈咁,好似世外高人,第一日都冇同你講過嘢,哈哈。直到發生「小念頭」事件大家先開始玩、開始熟絡,原來第一次見面(嘅感覺)係唔準嘅。

伍:其實嗰日我係鼻敏感流緊鼻水,我拍咗好耐嘢,知道唔係每個演員都鍾意玩,所以都要揣摩吓你玩唔玩得先,唔可以一開始就咁放,慢慢熟悉好啲。

劉:我都有懷疑過你成日用呢啲招數嚟吸引女仔囉!

伍:我使乜用呢啲招數呢?就算用呢啲招數都吸引唔到女仔講起都想喊,嗚…

嗚…嗚…

點解唔敢望阿Moon?

劉:真係估唔到你咁多嘢講,多嘢講到有啲煩,又成日講笑話,但係又唔好笑喎!都唔知畀咩反應好,後來發覺唔畀反應係最好,你啲Gag太爛喇!

伍:我同袁偉豪已經成立咗個爛Gag小組圍讀第一日我都唔敢望阿Moon,其實唔係Cool,自己喺TVB嚟講係一個新人,唔想煩到人,大家誤解咗我Cool啫!直到記者會之後,我問你識唔識功夫,你就懶叻話自己識功夫,就叫你試嚟睇吓。

劉:呢個唔係事實,係你問我識唔識打,我話唔識。你話少少都識啩,我話識「小念頭」,你就叫我耍嚟睇吓,我耍第一招,你已經拍晒手掌喺度笑我話好犀利、厲害、厲害,好唔尊重人囉!

伍:因為呢一招,大家就打破咗隔膜,Ice Break,拍戲最緊要開心。

由朝見到晚 關係好Close

《城寨英雄》中,兩人由歡喜冤家到經歷同生共死,現實中他們拍攝時傳出撻着,被拍得撐枱腳,戀情傳到似層層!

劉:劇本寫得好,好有起承轉合,由歡喜冤家開始,一齊去經歷波瀾、生死,感情係慢慢積聚,唔使講出口大家都知我哋一對。

伍:拍劇同電影唔同,有好長時間可以鋪排,呢套劇嘅感情線好童話。有人會問拍戲會唔會投入咗落去,喺香港有拍拖戲就一定會傳緋聞。

劉:拍戲一定會投入咗個角色,要同對手有連繫先可以有嗰種感覺,如果冇交流,自己都唔信,觀眾又點可能信呢?

行慣「孖咇」 變得依賴

伍:我同阿Moon好快建立咗好Close嘅關係,開工三個半月由朝早見到夜晚,唔係做好朋友,就可能鍾意咗你,哈哈!因為你好爽、好大方,大家都玩得好開心。我又唔熟TVB呢,你帶住我周圍走,變咗好依賴,我中文又有限,好多詞語都唔識讀,大家就因為咁變成咗好Close嘅關係,連啲同事都誤解咗我哋,哈哈!

劉:秋姐(元秋)有次喺大班人面前問我,Philip去咗美國你咪會好傷心、好唔捨得囉?我話點解呢秋姐?秋姐話我哋拍緊拖㗎嘛!大家聽完喺度笑,好好笑、好開心,成套劇拍完大家到依家都係好好嘅朋友,呢種情感最緊要。

互相欣賞 勁啱Key

情侶或朋友,往往只差一步,劉佩玥與伍允龍會否跨過這一步呢?

伍:或者咁講,未來乜都有可能性,但係總之呢刻係好朋友。咁啱呢套做情侶啫!相信我哋認識到都一定會做到好朋友,因為你拍戲好認真、好專業,裏面唔係好多打戲,但係一拍動作戲就唔錫身,你睇吓整到成身損晒,我幾尊重呢個演員,尊重自然就會變成欣賞,你都好欣賞我嘅專業,因為咁大家做到好朋友,人哋點講、人哋點傳,我哋控制唔到。

劉:你講得好好,冇補充。

伍:我哋平時都會出嚟傾吓偈,講吓工作、講吓自己嘢,因為你讀電影,我又好熱愛電影,大家有好多共同話題好好傾,所以好快變咗朋友。

私事低調 唔使加鹽加醋

劉:同親男仔出去食飯就會傳緋聞,咩疑似拍拖,咁講對我、對我嘅朋友都唔公平,不過,我嘅性格比較積極、開朗,唔會畀呢啲嘢影響到大家嘅感情。其實食飯啫,唔使再喺啲餸上面加鹽加醋,啲餸夠味㗎喇!同埋我哋都傳到好悶,大家都唔會覺得係真!

伍:亞洲嘅文化好奇怪,男仔、女仔好似唔可以拍拖,拍拖就會變成話題。自己唔係為咗形象,只係覺得做演員已經乜都畀大家睇晒,喊到流晒鼻涕、畀人打到牙血都噴埋出嚟,某程度上希望生命某一部分係屬於私人,所以私人嘢唔會講太多,希望低調啲!

後記:大隻仔愛狗仔

訪問當日,見到劉佩玥抱住一隻可愛的約瑟爹利逗玩,原本以為是其愛犬,但傾談間才發現這隻嬌滴滴的小狗原來屬於伍允龍。一身肌肉的伍允龍抱起愛犬Emme,更顯得小狗十分的骰,大男人與的骰約瑟爹利構成有趣畫面。伍允龍原來一直鍾情細狗,尤其是來到香港,認為若果養大狗,缺乏活動空間讓牠走動,對牠不好;平日亦會看工作性質,若情況許可都會帶愛犬出街,盡量抽時間陪伴。

伍允龍

服裝:Scotch & soda

髮型:Calvin yuk@fifth

劉佩玥

化妝、髮型:Angela Shum

服裝:Kate spade

場地: HANBING Korean dessert cafe


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!