掃呢頁CODE去手機

2016年9月15日 星期四

幫完謝偉俊拉票 白韻琹漫遊老銅 [壹週刊 - 1384] __,白韻琹,謝偉俊,M1,

同你吟一吟幫完謝偉俊拉票 白韻琹漫遊老銅因為試過唔認得路返寫字樓,傳出患上腦退化症的白韻琹,唔少朋友都好擔心佢,講真,近年白姐姐幾乎深居簡出,已經好耐無現身公開場合,不過,喺九月四日嘅立法會選舉,謝偉俊出戰九龍東,白姐姐就罕有現身撐男友阿Paul。八珍早幾日再見到白姐姐一個人喺老銅出現,今次係漫無目的咁行嚟行去,就算入啲商店,都係遊魂咁望吓,之後有個地產佬向佢sell新樓盤,猛同佢傾偈,白姐姐都無 ...


同你吟一吟

幫完謝偉俊拉票 白韻琹漫遊老銅

因為試過唔認得路返寫字樓,傳出患上腦退化症的白韻琹,唔少朋友都好擔心佢,講真,近年白姐姐幾乎深居簡出,已經好耐無現身公開場合,不過,喺九月四日嘅立法會選舉,謝偉俊出戰九龍東,白姐姐就罕有現身撐男友阿 Paul。

八珍早幾日再見到白姐姐一個人喺老銅出現,今次係漫無目的咁行嚟行去,就算入啲商店,都係遊魂咁望吓,之後有個地產佬向佢 sell新樓盤,猛同佢傾偈,白姐姐都無乜反應囉,八珍好想見番以前牙尖嘴利成日勸人離婚嗰個才女白姐姐呀!



阿 Paul選立法會,白姐姐都有出嚟撐場。



無阿 Paul喺身邊,白姐姐行街漫無目的咁!

地產佬點 sell,

白姐姐都無反應。

撰文:八珍


鍾意就快D Share啦!