掃呢頁CODE去手機

2016年9月26日 星期一

肉蒲團人體爆炸都5年》蒲返出嚟 雷凱欣36F不見了 __,雷凱欣,

肉蒲團人體爆炸都5年》蒲返出嚟雷凱欣36F不見了曾經佢係無數男人嘅女神,曾經佢對36F大咪咪,被稱為雷神,但係因為喺電影《3D肉蒲團之極樂寶鑑》入面一句︰「老夫,正是極樂老人李長周!」搞到唔少男士心碎。之後雷凱欣就冇出過嚟啦!不過,成日周遊列國嘅佢,最近喺香港出現!喺《3D肉蒲團》戲入面玩人體爆炸,之後佢就消失得無影無踪。平時見佢Instagram唔係吃喝玩樂,就係學下瑜珈。真係名符其實嘅極樂女人 ...






  • 其他影片:>>






  • 肉蒲團人體爆炸都5年》蒲返出嚟 雷凱欣36F不見了
  • 曾經佢係無數男人嘅女神,曾經佢對36F大咪咪,被稱為雷神,但係因為喺電影《3D肉蒲團之極樂寶鑑》入面一句︰「老夫,正是極樂老人李長周!」搞到唔少男士心碎。之後雷凱欣就冇出過嚟啦 ! 不過,成日周遊列國嘅佢,最近喺香港出現!

    喺《3D肉蒲團》戲入面玩人體爆炸,之後佢就消失得無影無踪。平時見佢Instagram唔係吃喝玩樂,就係學下瑜珈。真係名符其實嘅極樂女人呀!話晒雷神冧掂車行太子爺陳智聰做男友,當然可以歎世界啦! 呢日雷神講下電話,等下車,望一望佢個心口,36F咪咪已經唔見咗,唔通因為佢做瑜伽做得多,所以上圍縮咗水? 

    鍾意就快D Share啦!