掃呢頁CODE去手機

2016年9月26日 星期一

【真係好好彩】做Sammi尾場嘉賓 古天樂揀中甘比媽selfie __,Sammi,許冠傑,Sam,古天樂,甘比,鄭秀文,

【短片】【真係好好彩】做Sammi尾場嘉賓古天樂揀中甘比媽selfie2016-09-2523:10:00HKT攝影:仇志德Sammi尾場嘉賓仲搵嚟古天樂今晚Sammi演唱會尾場,今日嘅重量級嘉賓就有古天樂,Sammi唱完《我們的主題曲》古天樂就升上舞台,佢仲同Sammi手拖手好friend,揈晒手咁喺台上行。Sammi仲爆當初問古仔揀邊日做嘉賓,佢就揀咗尾場,而古仔就話自己啱啱返嚟香港,Samm ...


【短片】【真係好好彩】做Sammi尾場嘉賓 古天樂揀中甘比媽selfie

2016-09-25 23:10:00 HKT



攝影:仇志德



Sammi尾場嘉賓仲搵嚟古天樂



今晚Sammi演唱會尾場,今日嘅重量級嘉賓就有古天樂,Sammi唱完《我們的主題曲》古天樂就升上舞台,佢仲同Sammi手拖手好friend,揈晒手咁喺台上行。Sammi仲爆當初問古仔揀邊日做嘉賓,佢就揀咗尾場,而古仔就話自己啱啱返嚟香港,Sammi仲讚佢:「你真係好有義氣,不如你畀晒你副身家我」

古仔仲問大家知唔知佢嚟做嘉賓,Sammi就踢爆佢拎咗8張飛,古仔仲話:「唔知點解個個都問我,就算三唔識七都問我攞飛,我唔係琴行囉!其實佢哋可以上網或者排隊買飛。」

古仔仲笑日前嘅嘉賓吳鎮宇:「佢話佢為咗上台搵老師上咗6堂,我心諗個老師個名一定係杜琪峯,如果唔係點會唱到咁。」

最後古仔決定搵台下觀眾selfie就算,而其中古仔仲揀咗甘比母親上台selfie o添!古仔仲指住佢話:「睇你應該行慣山喎!」


鍾意就快D Share啦!