掃呢頁CODE去手機

2016年9月26日 星期一

鄭裕玲飛英國睇農夫畢業 網民:好溫馨 __,農夫,陸永權,鄭詩君,鄭裕玲,

雖然鄭裕玲同農夫成日喺鏡頭面前都鬥嘴,但其實鄭裕玲都好錫佢哋嘅。組合農夫成員陸永同C君早前去咗英國為無綫拍攝節目《嘩鬼上學去之農夫篇》,終於都播咗啦,要兩位成年人回到過去做中學生,入讀英國一間寄宿學校,雖然佢兩個之前話自己英文差,不過最終都無風無浪咁度過呢十日,成功畢業!鄭裕玲笑農夫畫畫肉酸畢業咁大件事,梗係要慶祝一吓喇!雖然佢兩個嘅屋企人冇飛過去見證呢個重要時刻,但同佢哋合作無間嘅鄭裕玲就靜靜雞 ...




其他影片:>>






雖然鄭裕玲同農夫成日喺鏡頭面前都鬥嘴,但其實鄭裕玲都好錫佢哋嘅。

組合農夫成員陸永同C君早前去咗英國為無綫拍攝節目《嘩鬼上學去之農夫篇》,終於都播咗啦,要兩位成年人回到過去做中學生,入讀英國一間寄宿學校,雖然佢兩個之前話自己英文差,不過最終都無風無浪咁度過呢十日,成功畢業!

鄭裕玲笑農夫畫畫肉酸

畢業咁大件事,梗係要慶祝一吓喇!雖然佢兩個嘅屋企人冇飛過去見證呢個重要時刻,但同佢哋合作無間嘅鄭裕玲就靜靜雞咁飛咗過去,唔係想畀驚喜佢哋,係想畀驚嚇呢兩個人!事前完全唔知鄭裕玲飛過去嘅二人,仲享受緊校園生活,而到達學校嘅鄭裕玲,即刻扮演咗媽媽嘅角色,一嚟就搵副校長問佢哋讀書讀成點,聽到副校長話農夫呢兩隻嘢唔錯嘅鄭裕玲,似乎都幾滿意!之但係去到美術室,鄭裕玲見到啲靚畫就話:「呢啲咁靚嘅嘢就梗係唔係佢哋畫」行過少少,見到兩幅抽象到不得了,仲要寫埋中文字嘅畫,好醒嘅鄭裕玲就即刻話:「梵高?畢加索?仲唔係你兩隻嘢,畫乜嘢呀咁肉酸?咁都可以貼堂?」真係對住佢兩個幾時都係咁不留情面㗎!

保持驚喜 拒絕同粉絲合照 

終於到咗畢業嗰刻,辛苦咗十日農夫終於都有成績喇!副校長為咗鼓勵佢兩個,首先頒咗個「最佳泳手獎」畀好怕水嘅C君,至於陸永喺求生課程裏面煮兔仔表現出色,所以就頒咗個「全年最佳剝兔皮獎」畀佢,似乎佢哋真係讀得幾好,學到唔少嘢啵!頒完獎之後副校長宣布仲有禮物送畀佢兩個,呢個時候等咗好耐嘅鄭裕玲終於出場,農夫見到真係開心到「講不出聲」,只係識得傻笑畀唔到反應!而今次鄭裕玲為咗呢次驚喜,真係犧牲唔少,佢話:「好似做間諜咁,好驚呀,喺香港上飛機,平時有啲粉絲同我影相,我通常都冇乜所謂。今次又帶晒帽,你知喇,畀人影咗放上社交平台就冇秘密㗎啦。嚟到(英國)又係,又驚畀人認到,見到佢哋終於都安樂晒!」真係睇到呢到,唔少網友都話佢哋真係好好朋友,真係冇咩人肯飛十幾個鐘只係參加個畢業禮!

鄭裕玲又Shopping

溫馨時刻過完之後,無綫亦都係Facebook整咗個《嘩鬼上學去之農夫篇》番外篇之「Do姐又去Shopping」,話說一落機就做中學生嘅農夫,呢十日連倫敦都未去過,呢個時候鄭裕玲話:「你哋咁鍾意倫敦,如果依家Skip咗唔去倫敦,返番香港你O唔ok先?」喺呢個時候農夫話:「我要拍嘢呀,去倫敦……但係英磅跌……我希望買啲英磅。」而鄭裕玲就喺呢個Moment爆佢爆佢自己己經喺倫敦……買咗嘢,仲要係買咗個香港冇嘅榨汁機,仲乘機再寸佢哋:「榨汁係為咗飲健康嘅嘢,你唔會榨啲垃圾嚟飲㗎嘛!」再度話佢兩個去垃圾!

網友有話兒:

xx小小:哎吔!真係有Do姐呀!

Joxn xxan:Do姐出現個下,就即想佢地三人合體再shopping

Axxe xxma:Do姐好錫果兩隻野,又抱又錫

Alixx Lexxx:佢哋真係好好朋友。


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!