掃呢頁CODE去手機

2016年9月27日 星期二

楊明:楊明掛住玩電話 莊思明搵傅明憲傾偈解悶 __,莊思明,楊明,思明,傅明憲,

楊明全程掛住玩電話,被冷落嘅莊思明(左圖左)就搵傅明憲(左圖右)傾偈解悶。藝人楊明與女友莊思明(Lisa)經常出雙入對,愛得難捨難離的二人日前又孖公仔現身中環,當晚他們還相約了好友傅明憲,歌手劉晨芝及韋家雄等,並齊齊於該處餐廳晚膳。眾人大擦一輪後,更拉大隊到門口影合照,期間Lisa更玩到嘟嘴舉V,一行人及後埋單離開。離開時楊明與Lisa原本並肩而行,但楊明卻只顧講電話,被冷落的Lisa惟有找來傅明 ...




其他影片:>>






楊明全程掛住玩電話,被冷落嘅莊思明(左圖左)就搵傅明憲(左圖右)傾偈解悶。

藝人楊明與女友莊思明(Lisa)經常出雙入對,愛得難捨難離的二人日前又孖公仔現身中環,當晚他們還相約了好友傅明憲,歌手劉晨芝及韋家雄等,並齊齊於該處餐廳晚膳。眾人大擦一輪後,更拉大隊到門口影合照,期間Lisa更玩到嘟嘴舉V,一行人及後埋單離開。

離開時楊明與Lisa原本並肩而行,但楊明卻只顧講電話,被冷落的Lisa惟有找來傅明憲邊行邊傾。等到男友講完電話後二人隨即「合體」,雙雙步往乘車。


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!