掃呢頁CODE去手機

2016年9月6日 星期二

黃建東爆楊明睇樓 莊思明隨時嫁 __,莊思明,楊明,思明,黃建東,

年紀都唔細喇,係就要快啲喇!藝人莊思明(Lisa)與黃建東(東東)出席第三十五屆香港鐘錶展,谷胸上陣的Lisa現身時胸口微微泛紅,她表示膠紙黐不實,問到會否擔心走光?她說:「唔擔心,係驚見到啲膠紙啫。(有冇問過男朋友楊明先着?)冇問佢呀,東東喺度嘛。」而在劇集《為食神探》跟楊明有肉緊咀嘴場面的東東,還即席向「阿嫂」Lisa說對不起,笑言自己搶了頭啖湯,更大讚楊明嘴唇軟熟,Lisa對此表示今天要給東 ...




其他影片:>>






年紀都唔細喇,係就要快啲喇!

藝人莊思明(Lisa)與黃建東(東東)出席第三十五屆香港鐘錶展,谷胸上陣的Lisa現身時胸口微微泛紅,她表示膠紙黐不實,問到會否擔心走光?她說:「唔擔心,係驚見到啲膠紙啫。(有冇問過男朋友楊明先着?)冇問佢呀,東東喺度嘛。」而在劇集《為食神探》跟楊明有肉緊咀嘴場面的東東,還即席向「阿嫂」Lisa說對不起,笑言自己搶了頭啖湯,更大讚楊明嘴唇軟熟,Lisa對此表示今天要給東東一個下馬威,並說:「我唔會評論。(你要唔要男友洗咗個嘴先錫你?)咁又唔使,佢哋上年拍㗎啦,其實我睇嘅時候係笑嘅,佢本身唔畀我睇。(點解?)有佢嘅劇集都唔畀我睇,話怕尷尬。(你哋介唔介意係螢幕前激咀?)我哋兩個冇所謂,只要觀眾唔悶,睇唔厭就得。」東東即笑謂他們二人平時每五步便會表現有多愛對方,叫二人快點結婚生小朋友。

問到Lisa是否準備好生小朋友?她說:「我冇所謂,怕年紀太大生唔出。(你之前話等佢求婚先,有表示未?)我哋有共識,私底下有溝通。」東東更踢爆楊明近來有睇樓,Lisa對此表示不知情。


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!