網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2016年9月19日 星期一

【夏天最後一擊】莊思明陳婉衡鬥晒泳照 __,莊思明,陳婉衡,思明,

嗱,真係分分鐘係今個夏天最後一set泳照!前港姐莊思明與楊明戀情曝光後,佢哋人前人後大晒恩愛,不時網上傳情。日前楊明被影到同龔嘉欣秘密離港……登台,搞到龔嘉欣尷尷尬尬咁,突然緊張起嚟,仲無厘頭爆咗句:「唔好話我哋度蜜月呀!」之後,有Fans就話佢哋好襯,叫嘉欣搶楊明番嚟。今日莊思明唔知係咪要向宣示主權,喺Instagram派褔利,着住兩件頭泳衣喺泳池邊曬太陽,便順晒埋魔鬼身材。佢留言話:「夏天可唔 ...




其他影片:>>






嗱,真係分分鐘係今個夏天最後一set泳照!

前港姐莊思明與楊明戀情曝光後,佢哋人前人後大晒恩愛,不時網上傳情。日前楊明被影到同龔嘉欣秘密離港……登台,搞到龔嘉欣尷尷尬尬咁,突然緊張起嚟,仲無厘頭爆咗句:「唔好話我哋度蜜月呀!」之後,有Fans就話佢哋好襯,叫嘉欣搶楊明番嚟。

今日莊思明唔知係咪要向宣示主權,喺Instagram派褔利,着住兩件頭泳衣喺泳池邊曬太陽,便順晒埋魔鬼身材。佢留言話:「夏天可唔可以唔好咁快完呀!我鐘意同陽光玩遊戲。」而陳婉衡都齊齊捉緊夏天嘅尾巴:「Enjoying the last bit of summer(享受最後的夏天時光)」其實網友更加唔想夏天咁快完,完咗邊有令佢哋熱血沸騰嘅靚相睇!


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!