掃呢頁CODE去手機

2016年9月15日 星期四

地下情重浮面 莊端兒 Steven拍住拖幫羅霖湊仔 [壹週刊 - 1384] __,莊端兒,羅霖,M1,

有指莊端兒受公司壓力,戀情一度被迫由公開轉地下。娛樂偵訊地下情重浮面 莊端兒Steven拍住拖幫羅霖湊仔早前出寫真,擁有35D巨咪的莊端兒(Xenia),與張致恒(Steven)拍拖兩年一直高調,直至今年初因一度傳女方為事業狠撇男友,但事實是女方遭受施壓,與男友Steven被迫轉做地下情。不過近日二人再次拍拖斷正,孖住幫羅霖湊仔,拖手行超市,十足小夫妻一樣,被禁的戀情,要浮番上面。被迫食死貓35D ...


有指莊端兒受公司壓力,戀情一度被迫由公開轉地下。

娛樂偵訊

地下情重浮面 莊端兒 Steven拍住拖幫羅霖湊仔

早前出寫真,擁有 35D巨咪的莊端兒( Xenia),與張致恒( Steven)拍拖兩年一直高調,直至今年初因一度傳女方為事業狠撇男友,但事實是女方遭受施壓,與男友 Steven被迫轉做地下情。

不過近日二人再次拍拖斷正,孖住幫羅霖湊仔,拖手行超市,十足小夫妻一樣,被禁的戀情,要浮番上面。

被迫食死貓

35D莊端兒與 Steven,由公開戀情到今年轉為地下情,據悉是因為女方簽給諸葛紫岐的娛樂公司後,受壓將戀情低調。之後莊端兒與澳門猛人洗米華因一張合照而無辜傳出緋聞,欲否認的莊端兒竟被禁澄清。

「 Xenia其實唔想轉地下情,但公司俾好大壓力, fb同 ig都嚴禁放合照,後來仲被轉移視線,無厘頭傳佢同洗米華, Xenia唔想食死貓,好想澄清但俾人阻止,嗰次佢好唔開心。」知情者說。

過往二人愛得高調。

擁有一副真•導彈的莊端兒今年初彈出,當然食住個勢出埋寫真。

拍拖湊仔

與 Steven「被假分手」,但紙包唔住火,繼早前兩人被發現在銅鑼灣拖手行街,月初本刊亦發現兩個湊住羅霖細仔 Jonathan在九展玩跳彈床,同行仲有 model雪子及男友人。莊端兒不時攞住手機,幫教 Jonathan跳彈床的 Steven影相。擁有 35D的她,上圍負擔重,故偶而跳兩下都相當震盪。

《你健康嗎?》

有份演出《巨輪 2》的 Steven,在大台工作連環接,同陳煒、衞志豪拍完飲食節目,近日孖旦哥添食新一輯《你健康嗎?》,由 Boy'z出道到轉戰大台,終於發吓力。

《巨輪 2》

男友埋單

跳足個半鐘,羅霖細仔由傭人帶走,莊端兒則偕男友 Steven及兩友人去醫肚。雖被迫轉到地下情,但不想就範的他們似乎唔理咁多, Steven沿途都搭住女友膊頭行街,將戀情浮番上面。

醫完肚大家散 band,變番二人世界的他們拖住手行超市,雖然莊端兒有幾層北角豪宅揸手,有米到爆,但當日無論食飯抑或去超市入貨,埋單責任還是由近年在大台多咗演出機會的 Steven負責。重新將女友私有化,三十一歲 Steven,梗係要擔起拍拖消費!

當日兩個湊住羅霖孻仔 Jonathan玩跳彈床,睇小朋友個樣就知好開心。

陪女友莊端兒去銀行櫃員機, Steven攬到實,唔再避忌。

35D巨咪的莊端兒,為免震盪會場,幫人看仔多過跳。

活潑的 Jonathan聽住 Steven哥哥一邊教,一邊係咁扎扎跳。大姐姐雪子都唔夠佢咁好彈跳力。

雖然有個富貴女友,但當日拍拖消費,都係 Steven負責。

撰文、攝影、攝錄:娛樂組


鍾意就快D Share啦!