掃呢頁CODE去手機

2016年10月3日 星期一

【獨家有片】47歲仲咁少布》甄楚倩粉紅bra top搭港鐵 __,港鐵,甄楚倩,

【獨家有片】47歲仲咁少布》甄楚倩粉紅bratop搭港鐵咦,粉紅bratop咁少布,好誘惑喎。望真啲,吓,中女嚟嘅,OHNO!俾啲面好喎,呢位阿姐係甄楚倩嚟架,話晒以前都係歌星,就算年輕一輩未聽過佢啲經典歌--《深夜港灣》、《今天天氣呵呵呵》,都應該聽過《獅子王》首《旋轉的世界》啦,除非你好寸咀咁話:「哼,我淨係聽英文版架喎!」雖然已經47歲,個仔都牛高馬大,但甄楚倩依然好搏好肯露,果然係拍過三級 ...






  • 其他影片:>>






  • 【獨家有片】47歲仲咁少布》甄楚倩粉紅bra top搭港鐵
  • 咦,粉紅bra top咁少布,好誘惑喎。望真啲,吓,中女嚟嘅,OH NO!

    俾啲面好喎,呢位阿姐係甄楚倩嚟架,話晒以前都係歌星,就算年輕一輩未聽過佢啲經典歌--《深夜港灣》、《今天天氣呵呵呵》,都應該聽過《獅子王》首《旋轉的世界》啦,除非你好寸咀咁話:「哼,我淨係聽英文版架喎!」

    雖然已經47歲,個仔都牛高馬大,但甄楚倩依然好搏好肯露,果然係拍過三級片嘅靚女,夠晒放!之不過性感還性感,都要顧下儀容嘅,次次見親佢出街都係零化妝,但個素顏樣又......

    By the way,甄楚倩自從2001年生咗仔之後,就逐步淡出娛圏,但開題係點解佢唔使做都keep住咁富貴嘅?唔通佢另一半好有米?但究竟係邊個都仲係一個迷。

    旁述:Wendy@USTAR

    鍾意就快D Share啦!