掃呢頁CODE去手機

2016年10月3日 星期一

【網民hot talk】霸氣Cafe出告示叫勿催單:冇開門可能員工瞓死咗 __,

【短片】【網民hottalk】霸氣Cafe出告示叫勿催單:冇開門可能員工瞓死咗2016-10-0220:38:00HKT何家達攝何家達攝【新增影片】飲食業常慨嘆生意難做,但位於屯門的一所咖啡店的店主卻相當有性格。27歲店主Amen上載一張照片到咖啡店的facebook專頁,該「霸氣」告示列出客人5大注意事項,包括「請勿催單」、「趕時間勸你提早說明」、「有咖啡,沒有奶茶檸茶,因為我地係一間咖啡店」、 ...


【短片】【網民hot talk】霸氣Cafe出告示叫勿催單:冇開門可能員工瞓死咗

2016-10-02 20:38:00 HKT



何家達攝



何家達攝

【新增影片】飲食業常慨嘆生意難做,但位於屯門的一所咖啡店的店主卻相當有性格。27歲店主Amen上載一張照片到咖啡店的facebook專頁,該「霸氣」告示列出客人5大注意事項,包括「請勿催單」、「趕時間勸你提早說明」、「有咖啡,沒有奶茶檸茶,因為我地係一間咖啡店」、「如果遲到沒有開門,可能店主累了或員工瞓死咗,可上fb專頁睇下」和「請尊重我哋,否則店主我也會發火」。

Amen接受訪問時指,昨日店內發生的一事令他萌生發告示的念頭。他稱,現時很多餐廳都以Café自居,令不少客人以為咖啡店與茶餐廳無異。昨天有客人下單時,不單向員工抱怨店內未有奶茶提供,後來更擅自從店外購來熱奶茶,下單後又多次催單,「激親我啲同事」。故今日開始便在店外設告示牌,希望顧客能做到互相尊重,「唔希望為咗賺幾十蚊,違背自己嘅理念」。他又力撐員工,希望貼出告示後可令他們避免受氣,「工作環境最緊要開心同搵到自己價值」。

Amen又稱,過往曾有顧客向他質問為何沒有凍檸水提供,「你們這家是什麼餐廳?連凍檸水都沒有,加水加冰加點糖再加兩片檸檬就成事啦」。但店主堅稱不會提供咖啡以外的飲料,「要是可以這樣做,幹嘛還開咖啡店,簡單開一間茶餐廳就好」,直言「這錢不是我們能賺的」。

不少網民都大讚店主有態度,撐小店要堅持自己特色和原則。有顧客留言指,「就係呢樣野所以我先鍾意去你地度飲野同食野」,亦有人認同店主理念,「這才是咖啡店,有原則有理想」。亦有自稱是飲食業的行家留言指很明白店主想法。

【網民咁睇】Chung Yin:香港人覺得服務性行業就預左啦,我入黎比錢,我唔係皇帝唔通你係VanGíe Lee:人講人話!正!支持!Patrick Woo:最緊要自己清晰自己的開店初衷和目的,佢地唔係你嘅目標客人,等佢地去番茶餐廳啦。


鍾意就快D Share啦!