掃呢頁CODE去手機

2016年10月27日 星期四

【肚勁凸】林心如孕婦裝拖實霍建華出巡 __,霍建華,林心如,

林心如同霍建華喺台北被網民捕獲,心如個肚愈嚟愈大,有傳佢已經懷孕6個月!台灣女星林心如7月底同霍建華拉埋天窗,多次傳出有喜嘅佢,喺9月時終於大方承認懷孕。日前佢仲同人妻舒淇及林熙蕾「出走」去日本,雖然佢哋不斷喺社交網站甫相晒姊妹情,但就未見到心如個肚大成點,而呢日就有佢嘅正面「現肚」照曝光!有傳已經懷孕6個月嘅心如,今次就被台灣網民喺台北街頭捕獲,佢仲同老公霍建華十指緊扣出巡,非常恩愛!心如一身孕 ...




其他影片:>>






林心如同霍建華喺台北被網民捕獲,心如個肚愈嚟愈大,有傳佢已經懷孕6個月!

台灣女星林心如7月底同霍建華拉埋天窗,多次傳出有喜嘅佢,喺9月時終於大方承認懷孕。日前佢仲同人妻舒淇及林熙蕾「出走」去日本,雖然佢哋不斷喺社交網站甫相晒姊妹情,但就未見到心如個肚大成點,而呢日就有佢嘅正面「現肚」照曝光!

有傳已經懷孕6個月嘅心如,今次就被台灣網民喺台北街頭捕獲,佢仲同老公霍建華十指緊扣出巡,非常恩愛!心如一身孕婦Look,穿平底鞋及寬鬆衫嘅佢明顯肚凸凸,而霍建華就全黑上陣戴Cap帽,仲一手拖老婆一手插褲袋,Chok到呢!雖然佢哋畀路人認出,只係心如有啲嘴扁扁,但係兩人都非常大方,繼續拖到實行街街!

__________________________

想聽歌?想睇MTV?想了解本地Indie Band資訊

快啲click入「聲大夾樂」專頁: http://on.cc/musicon


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!