網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2016年10月3日 星期一

謙謙趕造人 楊怡:生啦生啦! __,楊怡,

謙謙趕造人楊怡:生啦生啦!恭喜!恭喜!楊怡與羅仲謙姊弟戀修成正果,昨日在香港擺酒,一對新人幸福無限咀,又遊車河40分鐘行大運,講到明「趕生仔」的謙謙,急不及待展示「啄木鳥式」愛的前奏,錫爆老婆!而幸福滿瀉的楊怡透露簽字時感動爆喊,口快快講錯說話的她,即連講幾次「生啦生啦」補飛,對「趕生仔」的老公夫唱婦隨!羅仲謙與楊怡筵開52席喜宴。37歲楊怡與32歲羅仲謙今年3月在英國註冊結成夫婦後,昨日在香港九 ...


羅仲謙與楊怡筵開52席喜宴。
謙謙趕造人楊怡:生啦生恭喜!恭喜!楊怡與羅仲謙姊弟戀修成正果,昨日在香港擺酒,一對新人幸福無限咀,又遊車河40分鐘行大運,講到明「趕生仔」的謙謙,急不及待展示「啄木鳥式」愛的前奏,錫爆老婆!而幸福滿瀉的楊怡透露簽字時感動爆喊,口快快講錯說話的她,即連講幾次「生啦生啦」補飛,對「趕生仔」的老公夫唱婦隨!羅仲謙與楊怡筵開52席喜宴。37歲楊怡與32歲羅仲謙今年3月在英國註冊結成夫婦後,昨日在香港九 ...


謙謙趕造人 楊怡:生啦生

恭喜!恭喜!楊怡與羅仲謙姊弟戀修成正果,昨日在香港擺酒,一對新人幸福無限咀,又遊車河40分鐘行大運,講到明「趕生仔」的謙謙,急不及待展示「啄木鳥式」愛的前奏,錫爆老婆!而幸福滿瀉的楊怡透露簽字時感動爆喊,口快快講錯說話的她,即連講幾次「生啦生啦」補飛,對「趕生仔」的老公夫唱婦隨!

37歲楊怡與32歲羅仲謙今年3月在英國註冊結成夫婦後,昨日在香港九龍站某酒店筵開52席,共花7位數宴請親朋,一對新人由朝忙到晚,期間更密密咀,甜蜜滿瀉!一對新人下午約4時簽字結婚,之後受訪她自爆簽字時感動喊爆,更不慎口快講錯說話,她說:「唔算緊張,係好感動,入會場已經喊。(咩誓詞咁感動?)唔記得咗,死啦死啦……生啦生我同佢講,我會講5分鐘,你唔好講1秒鐘呀!其實我要嘅幸福好簡單,唔使食好嘢,唔使坐靚車,只要我哋手牽手就可以行到老!(婚戒有寓意?)佢嘅係H,我嘅係T,係我哋英文名開頭,寓意白頭到老,一齊開心幸福!」提到家姐楊卓娜送上手工城堡,阿怡眼濕濕喊着說:「事前唔知,好靚!家姐手工好叻,連花車嘅公仔都親手整,媽咪為我着裙褂時我都好感動,唔識講,媽咪、家姐錫自己係知嘅,一切在心中!」

自創羅氏招式連環咀

謙謙也不忘對老婆發表愛的宣言:「我入到簽字會場已經喊,比喺英國時更感動,好多謝阿怡,由拍拖到依家踏入第六年,跟住結婚,只有阿怡一個全心全意支持我、信任我,我認定呢個女人我應該永遠保護!做人老公當然要錫老婆,但冇可能一直好恩愛,感情有高低潮,如果嘈交我一定會就晒佢!(想兩年抱三?)想生女先,自己係細佬,做細佬好幸福,有家姐係好事,隨緣!(已經開始造人?)係,開始咗,睇天意(去邊度蜜月?)月中要返內地工作,要出年,未定去邊。」一對新人應要求咀嘴,謙謙笑言要花式表演供大家直播,二人極速咀足6次,連換三個羅氏花式,並命名為「啄木鳥式」,之後再送上長達13秒情深一吻!阿怡之後貼心為老公抹嘴,又搞笑說:「個嘴好油!」

楊怡與謙謙咀不停,謙謙更自爆與楊怡已經「開始了」造人。
  • 楊怡與謙謙咀不停,謙謙更自爆與楊怡已經「開始了」造人。
愛的宣言:我哋手牽手就可以到老!
  • 愛的宣言:我哋手牽手就可以到老!

花車九龍新界行大運

婚宴於昨晚9時舉行,一對新人隨音樂進場時全場起哄,司儀林盛斌(Bob)大搞氣氛,當兩人切結婚蛋糕後,阿Bob摸謙謙時笑說:「嘩!你背脊濕晒!」爆他緊張到出汗,而楊怡講到兩人甜蜜片段時,老公亦忍不住流下男兒淚!其實謙謙昨晨往接新娘時已經緊張到滴汗兼聲沙,他說:「好似未整理好思緒,緊張驚帶漏嘢,一朝早好似傻咗咁周圍check,瞓得唔好,同阿怡兩日冇見。」他順利接新娘後,隨即跟楊怡化身接吻魚,前後咀足六次,每次長約十秒,即使上到車仍繼續咀,一對新人之後到大埔比華利山別墅男家完成斟茶儀式,下午1時許離開,再遊車河行大運約40分鐘,返回九龍站,期間楊怡頻頻校低車窗並揮手說:「辛苦晒!小心啲呀!」

文:影視組


鍾意就快D Share啦!