網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2016年10月17日 星期一

吳岱融:吳岱融爆拍強姦戲趣事 托起陳凱琳先知... __,凱琳,吳岱融,陳凱琳,

由劇中鬥到上台,不過蕭正楠今日就放軟手腳,被陳凱琳笑佢因為有翠如BB。藝人蕭正楠、田蕊妮、陳凱琳和吳岱融等在油塘出席無綫劇《巨輪II》之「羅威信命運預告」活動。席間蕭正楠和吳岱融就獲安排玩互搶陳凱琳的遊戲,蕭正楠就笑指女方早被鄭嘉穎搶走:「所以邊個搶都冇用!」陳凱琳聞言即反擊:「係因為你有咗翠如,所以感覺到你冇用力搶!」非常搞笑。而飾演「獸父」的吳岱融出場時亦獲得全場歡呼,更有人不斷大嗌其角色名「 ...




其他影片:>>






由劇中鬥到上台,不過蕭正楠今日就放軟手腳,被陳凱琳笑佢因為有翠如BB。

藝人蕭正楠、田蕊妮、陳凱琳和吳岱融等在油塘出席無綫劇《巨輪II》之「羅威信命運預告」活動。席間蕭正楠和吳岱融就獲安排玩互搶陳凱琳的遊戲,蕭正楠就笑指女方早被鄭嘉穎搶走:「所以邊個搶都冇用!」陳凱琳聞言即反擊:「係因為你有咗翠如,所以感覺到你冇用力搶!」非常搞笑。而飾演「獸父」的吳岱融出場時亦獲得全場歡呼,更有人不斷大嗌其角色名「高天鷲」,非常威水。

有諗過收番「臭雞」字眼

講到劇中吳岱融「強姦」陳凱琳一幕回響大,吳岱融即謂:「佢(陳凱琳)都話我好得人驚!」陳凱琳補充謂:「細細個由阿爸湊大,去到咁嘅地步係件好恐怖嘅事!」之後吳岱融就自爆拍攝這幕戲的趣事:「因為我要掟佢落床所以戴咗個腰封,點知托起佢時先發現佢咁輕。(網民話冇戲肉!)唔得,會畀人鬧㗎!」又表示老婆同囝囝都有觀賞「強姦戲」,其中老婆更大讚他入戲,問囝囝會否覺得他太奸,他即笑謂:「屋企嘅事,唔話畀你聽!」而提到吳岱融在劇中爆金句鬧李佳芯是「臭雞」,他坦言有想過收回該「辱」味濃烈的字眼:「但唔講又唔係嗰回事,已經做得收咗,因為要考慮到電視要入屋。」

談到陳凱琳男友鄭嘉穎日前在訪問中同樣表示有睇「強姦戲」,不過她的「未來奶奶」就指她太快演這類戲,對此,她笑謂:「我哋食飯時,佢(鄭母)好擔心咁望住我,話我咁快就做咁辛苦嘅戲,我就即刻將個波拋畀嘉穎,佢話遇到一個好角色有發揮係好事。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!