網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2016年10月5日 星期三

莊思敏戴假嘢女人味返晒嚟 __,莊思敏,

戴了長假髮的莊思敏穿上魚尾透視裝,性感誘人。
莊思敏戴假嘢女人味返晒嚟藝人莊思敏以一身透視裝出席代言美容產品活動,她直認全身只得一條Tback打底褲防走光,又自稱「幾日冇食嘢」及狂做運動,務求以最佳狀態上陣。戴了長假髮的莊思敏穿上魚尾透視裝,性感誘人。早前因電影角色造型而「剷青」的她,戴上假髮增添女人味,效果理想,她亦得戚地說:「長頭髮真係幫到手,好多失蹤咗嘅異性朋友出現番。(追你?)唔係,吹吓水啫,不過其中一個有女友嘅男性朋友,竟然要求攞我 ...


莊思敏戴假嘢女人味返晒嚟

藝人莊思敏以一身透視裝出席代言美容產品活動,她直認全身只得一條T back打底褲防走光,又自稱「幾日冇食嘢」及狂做運動,務求以最佳狀態上陣。

早前因電影角色造型而「剷青」的她,戴上假髮增添女人味,效果理想,她亦得戚地說:「長頭髮真係幫到手,好多失蹤咗嘅異性朋友出現番。(追你?)唔係,吹吓水啫,不過其中一個有女友嘅男性朋友,竟然要求攞我廣告嘅人形紙牌返屋企。」

莊思敏
  • 莊思敏

談到妹妹莊思明自爆遭網絡欺凌,她說:「冇留意件事,唔明點解佢咁嬲、咁睇唔開。佢依家拍拖咁開心,唔應該發脾氣。」


鍾意就快D Share啦!