網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2016年11月5日 星期六

美魔女羅霖勁谷警鐘胸 撼贏31歲李成敏 __,警鐘胸,李成敏,Clara,羅霖,Jessica C,

其實...係各有各靚嘅!羅霖身穿低胸晚裝、勁露三吋事業線出席Gafencu晚宴,性感非常,更撼贏有全球第二美女之稱、同樣以低胸晚裝亮相的韓國女星李成敏(Clara)。羅霖將於1月開拍無綫劇集《深宮計》,故透露要趁這兩個月盡情玩樂及盡量做其他工作,她說﹕「我啱啱去完新加坡同日本旅行,12月都會去旅行,睇吓仔仔想去邊。我又要拍廣告同處理公司業務,所以都好忙,而且要做運動同練演技。」羅霖自爆每日都有在廁 ...




其他影片:>>






其實...係各有各靚嘅!

羅霖身穿低胸晚裝、勁露三吋事業線出席Gafencu晚宴,性感非常,更撼贏有全球第二美女之稱、同樣以低胸晚裝亮相的韓國女星李成敏(Clara)。

羅霖將於1月開拍無綫劇集《深宮計》,故透露要趁這兩個月盡情玩樂及盡量做其他工作,她說﹕「我啱啱去完新加坡同日本旅行,12月都會去旅行,睇吓仔仔想去邊。我又要拍廣告同處理公司業務,所以都好忙,而且要做運動同練演技。」羅霖自爆每日都有在廁所練演技,並謂因為今次飾演奸角,故要苦練眼神,並因而經常遭兒子投訴留在廁所時間太長。問到有否在仔仔面前「露兩手」,她笑謂:「我要練到咁上下先畀佢睇,佢好嚴格,我做嘅戲佢都會畀意見,要練好啲先。(好大壓力﹖)少少,最大壓力係考慮接唔接嗰時,對於我嘅記性同記台詞有啲擔心,因為我年紀唔細,又生過三個,記性會冇咁好,我要食多啲嘢去補腦。(怕唔怕現場飛紙仔﹖)我諗唔會飛得太多,我對監製有信心,古裝劇應該唔會飛咁多。」

Clara晒廣東話

另Clara全程以英語對答,她自言經來港出席活動,問是否來港拍戲?她說:「嚟緊會拍另一部大陸電影,係動作片,我依家學緊武打。(有冇學廣東話?)太難。」她隨即用廣東話講「你好,我係Clara。」以及「唔該」。問她跟誰學廣東話﹖她坦言:「周圍學,餐廳,有時係朋友教。(有冇教你講粗口﹖)冇,教我嘅都係好人。(你之前同古天樂、張家輝合作,今次有冇搵佢哋聚舊?)冇。(你之前拍過電影《使徒行者》,嚟緊開續集,你有冇興趣?)如果可以拍,係我嘅榮幸。我好鍾意動作片,同埋鍾意做運動。(唔怕受傷?)我會好好照顧自己。(香港有格鬥真人騷,你有冇興趣﹖)如果有機會,我都想參加。(唔驚畀人打傷塊面?)會打面?我要拍戲,我要顧住我個樣喎!」

__________________________

想聽歌?想睇MTV?想了解本地Indie Band資訊

快啲click入「聲大夾樂」專頁: http://on.cc/musicon


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!