網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2016年11月5日 星期六

兩公婆「雙喜臨門」 45歲靚靚被爆大肚 Chilam狂笑:佢肥 ! __,Chilam,袁詠儀,靚靚,張智霖,

查看相片■(左起)FRANCKMULLER集團董事NicholasRudaz、呂良偉、袁詠儀、SINCEREWATCHLIMITED執行董事朱沃裕、FRANCKMULLER亞太區主席朱李月華、張智霖與FRANCKMULLER亞太區副主席朱俊浩,齊齊主持新店剪綵儀式。【星島日報報道】45歲的袁詠儀(靚靚)被爆懷孕兩個月,昨日她與老公張智霖(Chilam)到澳門出席瑞士高級鐘錶品牌FranckMull ...


查看相片
■(左起)FRANCK MULLER集團董事Nicholas Rudaz、呂良偉、袁詠儀、SINCERE WATCH LIMITED執行董事朱沃裕、FRANCK MULLER亞太區主席朱李月華、張智霖與FRANCK MULLER亞太區副主席朱俊浩,齊齊主持新店剪綵儀式。

【星島日報報道】45歲的袁詠儀(靚靚)被爆懷孕兩個月,昨日她與老公張智霖(Chilam)到澳門出席瑞士高級鐘錶品牌Franck Muller全新專賣店開幕典禮及剪綵儀式,Chilam笑言「雙喜臨門」,兩夫妻一人有一個……肚腩!靚靚坦言曾很想再生BB,但現已45歲,一切隨緣。

文:黃佩麗 圖:張家宜

張智霖昨日以亞太區品牌大使身分,與靚靚夫妻檔現身澳門Franck Muller新店主持開幕剪綵儀式。昨日有報道指靚靚成功追多個B並已懷孕兩個月,當記者恭喜她時,Chilam即謂:「人逢喜事精神爽,珍珠都無咁真,雙喜臨門!」他指 老婆的肚笑言:「她有兩個月,我就有四個月,縮肚就快縮到窒息!」

Chilam帶笑解釋靚靚只是肥了,可能因此令人誤會:「有時太美的事未必真,但會收下大家的祝福。」

再生B一切隨緣

當靚靚被問到想否再生BB?她坦言:「過了很想再生的年紀,正如報道所講我都45歲,雖然現在醫學昌明,但很多事都要看緣分。有時覺得生一個已很夠,有工作又隨時可以起行,也不是自己想生就生得到,加上老公又忙,始終生小朋友不可以單方面去做。」

靚靚坦言現時心態是隨緣,兒子「魔童」有時會想有個妹妹,有時又沒所謂,所以隨緣,但她不諱言以前的確有段時間好想再生BB,惟已過了此階段:「如果我現在35歲就可以實牙實齒答你,但現在都45了,都係隨緣啦。不過我身體機能仍然很好。」Chilam又指今年10歲的兒子已想擁有自己的家庭,有時會跟他傾談未來的家庭。

靚靚解釋報道中拍到她所穿的裙下身撐開,她因此要經常按實裙邊才惹來大肚的誤會。Chilam笑問老婆是否不知自己有孕?靚靚即笑言:「我生過,怎會有 都唔知!」Chilam兩夫妻一齊肥,因為最近雙雙在上海工作,當地太多美食以致無法減肥,但靚靚自爆其實瘦了,因最近不想再吃肉而戒掉,只吃海鮮和素菜為主,在上海大吃大閘蟹,同事都笑她有孕還狂吃大閘蟹「死得」。

呂良偉老婆無眼睇

此外,同場的呂良偉透露有收藏手表但不算多,收藏最貴的表價值高達過百萬元,昨日他佩戴廿多年前以三十幾萬買下的手表,他不知有否升值,因沒打算放售故沒問過市值。至於會否把珍藏留給兒子?他反問點解,笑言兒子自己都賺得到,而且很多表都有紀念價值。

阿呂又透露最近忙為舞台劇排戲和練歌,稍後到法國、泰國、香港和澳門拍新戲,有激烈打鬥戲,但激情親熱戲則由其他演員負責。他否認婚後不拍親熱戲,即將上映的新片都有少許親熱戲,毋須獲太太批准才拍,老婆明白做演員的尺度不能太保守,對方也很放心從來不會監場,他笑言或者是太太無眼睇。

■Chilam與靚靚表示兒子「魔童」都希望有個妹妹。(資料圖片)

■(左起)FRANCK MULLER集團董事Nicholas Rudaz、呂良偉、袁詠儀、SINCERE WATCH LIMITED執行董事朱沃裕、FRANCK MULLER亞太區主席朱李月華、張智霖與FRANCK MULLER亞太區副主席朱俊浩,齊齊主持新店剪綵儀式。

■呂良偉拍親熱戲不用太太楊小娟批准。

■Chilam笑言與靚靚都肥到好似有 幾個月,是雙喜臨門。

娛樂


鍾意就快D Share啦!