網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2016年11月5日 星期六

周秀娜磨柱擘髀成身散晒 __,周秀娜,

周秀娜磨柱擘髀成身散晒
查看相片周秀娜擘髀狂舞,幾乎所有噴血甫士都做勻晒!【東方日報專訊】性感女神周秀娜腳傷未愈,卻腳踏4吋高踭鞋大跳鋼管舞,拋媚眼、轉圈、擘髀做到足,拍攝現場氣氛Hot爆,她卻明言無意繼續鑽研舞技:「大家睇我拍戲就算啦!」周秀娜、鄧月平及蔡瀚億等昨午在清水灣片廠開工,為鄭丹瑞(阿旦)執導新片《小男人週記3之吾家有喜》拍攝跳鋼管舞戲份。周秀娜事前專誠抽空上堂苦練舞技,拍攝時懶理舊患,腳踏4吋高踭鞋大騷長腿 ...


查看相片周秀娜擘髀狂舞,幾乎所有噴血甫士都做勻晒!【東方日報專訊】性感女神周秀娜腳傷未愈,卻腳踏4吋高踭鞋大跳鋼管舞,拋媚眼、轉圈、擘髀做到足,拍攝現場氣氛Hot爆,她卻明言無意繼續鑽研舞技:「大家睇我拍戲就算」周秀娜、鄧月平及蔡瀚億等昨午在清水灣片廠開工,為鄭丹瑞(阿旦)執導新片《小男人週記3之吾家有喜》拍攝跳鋼管舞戲份。周秀娜事前專誠抽空上堂苦練舞技,拍攝時懶理舊患,腳踏4吋高踭鞋大騷長腿 ...


查看相片
周秀娜擘髀狂舞,幾乎所有噴血甫士都做勻晒!

【東方日報專訊】性感女神周秀娜腳傷未愈,卻腳踏4吋高踭鞋大跳鋼管舞,拋媚眼、轉圈、擘髀做到足,拍攝現場氣氛Hot爆,她卻明言無意繼續鑽研舞技:「大家睇我拍戲就算」

周秀娜、鄧月平及蔡瀚億等昨午在清水灣片廠開工,為鄭丹瑞(阿旦)執導新片《小男人週記3之吾家有喜》拍攝跳鋼管舞戲份。周秀娜事前專誠抽空上堂苦練舞技,拍攝時懶理舊患,腳踏4吋高踭鞋大騷長腿!在阿旦一聲令下,她即攬着鋼管擺出多個誘人姿態,期間多次遷就鏡頭擺位「Take 2再嚟」亦毫無怨言,動作大的她「腿張開」,更跳到股罅現形,非常落力!

想揼骨鬆一鬆

自言跳舞似機械人的周秀娜表示有興趣跳鋼管舞,但坦言動作受限制:「正式演出要着高踭鞋,頭先跪低嘅動作要拉盡條筋,唔能夠完全坐落去。(抽時間做手術醫腳部舊患?)醫生話做手術未必好得番晒。(日後繼續跳?)我屋企樓底冇咁高,放唔到鋼管,大家睇我拍戲就算」她笑言跳到周身骨痛,拍畢電影後要請假兩天,按摩鬆一鬆!

蔡瀚億攬鋼管Moonwalk

阿旦受訪時大讚周秀娜表現專業,並透露連蔡瀚億亦會「加入戰團」:「蔡瀚億最後出場,仲會攬住條柱做Moonwalk動作添!嚟緊我仲安排咗蝦頭色誘張繼聰,有信心佢哋會做得好好笑,賀歲片想大家開心吓!」他表示這場鋼管舞戲靈感來自孻女:「佢好鍾意鋼管舞,我想將呢幕戲獻畀佢。戲內佢同家姐一齊客串,扮貪靚嘅OL喺背後藐我,完全係佢哋喺屋企會做嘅嘢!好多年前我拍過套戲,當時太太仲佗住細女、手拖大女嚟客串,近排佢哋睇番覺得好得意,咁咪搵佢哋嚟拍留個紀念,但老婆唔肯再上鏡喇!」

文:影視組


鍾意就快D Share啦!