網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2016年11月11日 星期五

秋天「鋒」味 霆鋒為700賓客設計菜式 __,霆鋒,謝霆鋒,

霆鋒今晚出席喺澳門新濠影滙舉行嘅「感官之旅」星級晚宴!「型男廚神」謝霆鋒今晚現身澳門新濠影滙舉行的「感官之旅」星級晚宴,霆鋒更獲全球美食權威米芝蓮指南頒贈「米芝蓮之友」榮譽,晚宴以「感官」為主題,由7位國際頂尖名廚親自構思及烹調多道精緻佳餚。晚宴上,霆鋒將為現場700名賓客親自設計一道名為「秋天的甜酸苦辣」別具「鋒」味的菜式,見他以啡橙色楓葉泡製薄脆,杯裏盛着西班牙凍湯,色香味俱全。香港代表的名廚 ...


霆鋒今晚出席喺澳門新濠影滙舉行嘅「感官之旅」星級晚宴!

「型男廚神」謝霆鋒今晚現身澳門新濠影滙舉行的「感官之旅」星級晚宴,霆鋒更獲全球美食權威米芝蓮指南頒贈「米芝蓮之友」榮譽,晚宴以「感官」為主題,由7位國際頂尖名廚親自構思及烹調多道精緻佳餚。

晚宴上,霆鋒將為現場700名賓客親自設計一道名為「秋天的甜酸苦辣」別具「鋒」味的菜式,見他以啡橙色楓葉泡製薄脆,杯裏盛着西班牙凍湯,色香味俱全。香港代表的名廚梁經倫(Alvin)設計了菜式「廚魔超凡牛肉」,Alvin說:「我要慢煮72個鐘頭牛肉,加入香港元素韭菜同埋蘿蔔,再加白松露去整一個牛肉,亦都有個牛肉湯同牛肉麵。(你餐廳攞得米芝蓮三星,仲有咩想追求?)好滿足咁大榮譽,亦開咗餐廳,冇乜嘢想追求,飲食方面有機會嚟到就要接受!(同霆鋒有冇傾偈?)私底下經常都會研究飲食上、食材嘅嘢。(霆鋒邀請你上佢節目呢?)好樂意去接受。(會唔會同霆鋒合作開餐廳?)有機會都會做呢件事。」

__________________________

想聽歌?想睇MTV?想了解本地Indie Band資訊

快啲click入「聲大夾樂」專頁: http://on.cc/musicon 


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!