網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2016年11月11日 星期五

李佳芯:小背心加素顏 李佳芯晒白滑玉背 __,李佳芯,

李佳芯行到熱辣辣,即除低外套露出內裏的小背心。行山既可以呼吸新鮮空氣,又可以睇靚景影靚相,更可以當做運動。今日氣溫回落,終於步入冬天,即勾起唔少人嘅行山癮。藝人李佳芯最近雖然忙於拍劇,不過佢都行山癮發作,唔介意素顏上陣,而且行到㷫合合除咗件風褸,露背心仔,大晒白滑玉背。李佳芯留言說:「當精神太累,卸下濃妝、舒適衣着、隨意走動、回歸自然,就好。」 ...


李佳芯行到熱辣辣,即除低外套露出內裏的小背心。

行山既可以呼吸新鮮空氣,又可以睇靚景影靚相,更可以當做運動。今日氣溫回落,終於步入冬天,即勾起唔少人嘅行山癮。藝人李佳芯最近雖然忙於拍劇,不過佢都行山癮發作,唔介意素顏上陣,而且行到㷫合合除咗件風褸,露背心仔,大晒白滑玉背。李佳芯留言說:「當精神太累,卸下濃妝、舒適衣着、隨意走動、回歸自然,就好。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!