網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2016年11月1日 星期二

佗B逾6個月?弗爆陳爽自爆烏龍事 __,陳爽,

佗B六個幾月依然弗成咁,呢啲咪得天獨厚咯!之前宣布再度有喜嘅前藝人陳爽,今晚同老公一齊出席晚宴,已佗B六個多月嘅陳爽,個肚唔算太「凸出」,而且手腳依然纖瘦,更腳踏2吋高踭鞋,唔講都唔知佢有咗!陳爽透露現年2歲的兒子知道自己將為人兄,不時撫摸及親吻媽媽肚皮,陳爽謂:「老公有個小情人,我個仔都係我小情人。」陳爽又指懷這胎未有感到不適,她說:「過咗3個月後胃口已經好好,亦冇佗得唔舒服,心理上亦都有準備。 ...




其他影片:>>






佗B六個幾月依然弗成咁,呢啲咪得天獨厚咯!

之前宣布再度有喜嘅前藝人陳爽,今晚同老公一齊出席晚宴,已佗B六個多月嘅陳爽,個肚唔算太「凸出」,而且手腳依然纖瘦,更腳踏2吋高踭鞋,唔講都唔知佢有咗!陳爽透露現年2歲的兒子知道自己將為人兄,不時撫摸及親吻媽媽肚皮,陳爽謂:「老公有個小情人,我個仔都係我小情人。」

陳爽又指懷這胎未有感到不適,她說:「過咗3個月後胃口已經好好,亦冇佗得唔舒服,心理上亦都有準備。有時同個仔玩到忘形,會唔記得自己佗緊BB,動作比較大!」她又指正為兒子物色學校,但自己不會做怪獸家長:「做父母只可以幫助佢哋,最後都係要靠自己努力。」

__________________________

想聽歌?想睇MTV?想了解本地Indie Band資訊

快啲click入「聲大夾樂」專頁: http://on.cc/musicon


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!