網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2016年11月1日 星期二

強攻美容市場親自睇裝修 楊秀惠開分店再做老闆 __,楊秀惠,

強攻美容市場親自睇裝修 楊秀惠開分店再做老闆【落舖監工】■楊秀惠再擲過百萬開美容店,睇裝修時她指手劃腳。DV圖片【指導員工】■楊秀惠向店舖員工講解工作流程。【細心驗貨】■楊秀惠緊張裝修,擒高踎低視察進度。【荃灣】近日在無綫劇《來自喵喵星的妳》中色誘陳豪的楊秀惠,雖然今年才32歲,但已懂得為未來生活打算,明白演藝工作未必能長久,所以邊做幕前邊做生意。繼前年與家人投資過百萬代理美容品牌生意、於銅鑼灣開 ...


強攻美容市場親自睇裝修 楊秀惠開分店再做老闆



【落舖監工】

■楊秀惠再擲過百萬開美容店,睇裝修時她指手劃腳。DV圖片



【指導員工】

■楊秀惠向店舖員工講解工作流程。



【細心驗貨】

■楊秀惠緊張裝修,擒高踎低視察進度。

【荃灣】近日在無綫劇《來自喵喵星的妳》中色誘陳豪的楊秀惠,雖然今年才32歲,但已懂得為未來生活打算,明白演藝工作未必能長久,所以邊做幕前邊做生意。繼前年與家人投資過百萬代理美容品牌生意、於銅鑼灣開設樓上舖後,月前她又於大坑開設沙冰店,並且不時到舖頭做生招牌打躉。



■除了美容店,楊秀惠亦有投資沙冰店。資料圖片

女強人模樣據悉楊秀惠有見美容店和沙冰店開始上軌道,於是打算再進軍商場,在荃灣千色匯商場開設美容店。日前記者發現楊秀惠巡視裝修,當時她於一間圍上木板的店舖內跟裝修工人研究裝修進度,又跟舖頭的sales講解工作流程,其間她不時指手劃腳、擒高踎低,事事親力親為,一副女強人模樣。

再投資百萬記者問楊秀惠是否再開舖時,她大方承認說:「其實前幾年自己喺星馬嘅美容生意做得幾好,所以想試吓香港市場,喺荃灣開舖,因為銅鑼灣啲熟客嚟開買嘢嗰陣,問我幾時會喺荃灣開,咁啱睇中呢個舖位,咪試吓囉!」

問楊秀惠瓣數多多,同時開美容店和沙冰店做老闆娘會否難以兼顧時,她笑說:「其實沙冰舖係同朋友夾份,當學吓嘢,美容先係我主打生意嚟!今次同上次一樣,都係投資咗7位數!」

採訪、攝影:朱志聰


鍾意就快D Share啦!