網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2016年11月1日 星期二

鄧麗欣呻dry:冇人夠膽約我 __,鄧麗欣,

鄧麗欣呻dry:冇人夠膽約我
查看相片鄧麗欣呻冇人追,各位有心人識做啦!【東方日報專訊】回復單身的鄧麗欣狀態大勇,昨日出席活動大騷香肩,非常誘人。不過dry爆的她大呻冇異性夠膽約自己,再加上沒有新的社交圈子,暫時只能專注發展事業。藝人鄧麗欣(Stephy)與方力申分手後依然容光煥發,昨日她穿白色露肩裝,以代言人身份出席美容集團開幕典禮,仙氣十足。Stephy表示以前會化鬼妝參加萬聖節派對,但今年則冇時間玩。問到是否分手後沒有心 ...


查看相片鄧麗欣呻冇人追,各位有心人識做【東方日報專訊】回復單身的鄧麗欣狀態大勇,昨日出席活動大騷香肩,非常誘人。不過dry爆的她大呻冇異性夠膽約自己,再加上沒有新的社交圈子,暫時只能專注發展事業。藝人鄧麗欣(Stephy)與方力申分手後依然容光煥發,昨日她穿白色露肩裝,以代言人身份出席美容集團開幕典禮,仙氣十足。Stephy表示以前會化鬼妝參加萬聖節派對,但今年則冇時間玩。問到是否分手後沒有心 ...


查看相片
鄧麗欣呻冇人追,各位有心人識做

【東方日報專訊】回復單身的鄧麗欣狀態大勇,昨日出席活動大騷香肩,非常誘人。不過dry爆的她大呻冇異性夠膽約自己,再加上沒有新的社交圈子,暫時只能專注發展事業。

藝人鄧麗欣(Stephy)與方力申分手後依然容光煥發,昨日她穿白色露肩裝,以代言人身份出席美容集團開幕典禮,仙氣十足。Stephy表示以前會化鬼妝參加萬聖節派對,但今年則冇時間玩。問到是否分手後沒有心情?她說:「我要專注事業,都真係忙嘅。」並坦言沒有異性約會她:「好dry,大家暫時唔夠膽約我,同埋我都冇乜識啲新嘅人。但唔好講到我好渴咁,我唔急,我依家係事業型。」提到她被影到與大埔足球隊主席蔡尚圻一齊睇球賽,Stephy指對方是朋友:「我排球隊佢都有贊助,有啲合作,同埋因為佢足球隊係大埔,我又係大埔人,所以先會去支持。」

開心有腹肌

Stephy最近為杜汶澤執導的電影《空手道》頻頻做運動及練空手道,她透露已練到有4舊腹肌:「基本上我一個禮拜係每日都有做運動,我幾開心喺呢幾日發現自己真係有啲腹肌,我見到有4舊明顯嘅,希望可以keep住。」提到舊愛小方亦愛操肌,她說:「好多女仔依家都興操馬甲線,好似胡定欣都操到好fit。」提到她日前表示與小方沒聯絡,但希望可轉做朋友,問到報道出街後,小方可有主動找她?Stephy說:「冇喎,順其自然啦。(你唔主動?)好尷尬o架喎,我唔希望咁刻意去做。」

文:音樂組

攝:司徒國榮

是日精選


鍾意就快D Share啦!