網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2016年11月1日 星期二

沈震軒約滿無綫 講到明再見亦是朋友 __,沈震軒,無綫,

沈震軒今日正式約滿無綫,唔知幾時先會再次喺電視機前見到佢呢?近日喺內地人氣急升嘅沈震軒,之前透露約滿無綫後未諗好去向,不過就會積極裝備自己,報讀演藝課程。由九月講到十月,十月講到今日十一月喇,今日…沈震軒終於正式約滿。藝員訓練班出身嘅佢,之前就大讚無綫係一個訓練自己嘅好地方,今日終於都要結束同無綫嘅十年賓主關係。雖然佢未有公布新去向,不過就喺社交網同大家share要離開嘅消息,感恩自己嘅演藝事業由 ...


沈震軒今日正式約滿無綫,唔知幾時先會再次喺電視機前見到佢呢?

近日喺內地人氣急升嘅沈震軒,之前透露約滿無綫後未諗好去向,不過就會積極裝備自己,報讀演藝課程。由九月講到十月,十月講到今日十一月喇,今日…沈震軒終於正式約滿。

藝員訓練班出身嘅佢,之前就大讚無綫係一個訓練自己嘅好地方,今日終於都要結束同無綫嘅十年賓主關係。雖然佢未有公布新去向,不過就喺社交網同大家share要離開嘅消息,感恩自己嘅演藝事業由電視台開始,仲講到明期待喺不久嘅將來同無綫會再次合作㖭,佢話:「十年一轉變。今天正式約滿離開TVB。感恩我的演藝事業從電視台開始。期待在不久的將來再次合作。現在投入劇組拍攝電影。」網友們都紛紛留言叫佢加油,唔知佢會何去何從呢?

__________________________

想聽歌?想睇MTV?想了解本地Indie Band資訊

快啲click入「聲大夾樂」專頁: http://on.cc/musicon


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!