網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2016年11月12日 星期六

山東擺酒 鍾麗緹張倫碩爆拍拖史 __,張倫碩,鍾麗緹,鍾麗,

鍾麗緹同張倫碩今日喺山東擺酒。性感女神鍾麗緹同張倫碩,今日喺男家故鄉山東臨沂舉行婚禮。婚禮今朝早11點開始舉行,成個婚禮現場用玫瑰花裝扮,勁浪漫!婚禮現場,張倫碩向老婆鍾麗緹表白,話同鍾麗緹相戀嘅呢一年都好幸福!之後佢哋仲同大家分享一件好感動嘅事,張倫碩話啱啱同鍾麗緹一齊冇耐,有一次好急要返山東辦理一個證件,點知鍾麗緹好貼心咁送佢一個包裹,裏面有各種水果、能量飲料等,嗰一刻,張倫碩就認定了鍾麗緹就 ...


鍾麗緹同張倫碩今日喺山東擺酒。

性感女神鍾麗緹同張倫碩,今日喺男家故鄉山東臨沂舉行婚禮。婚禮今朝早11點開始舉行,成個婚禮現場用玫瑰花裝扮,勁浪漫!

婚禮現場,張倫碩向老婆鍾麗緹表白,話同鍾麗緹相戀嘅呢一年都好幸福!之後佢哋仲同大家分享一件好感動嘅事,張倫碩話啱啱同鍾麗緹一齊冇耐,有一次好急要返山東辦理一個證件,點知鍾麗緹好貼心咁送佢一個包裹,裏面有各種水果、能量飲料等,嗰一刻,張倫碩就認定了鍾麗緹就係佢想要搵嘅女人!

鍾麗緹又自爆,話佢有一次喺微博見到一位粉絲向張倫碩留言:「你是那麼優秀,那麼年輕,那麼好的男人,為甚麼要和鍾麗緹在一起?」而張倫碩只回復了三個字:「因為愛!」之後鍾麗緹眼濕濕對住張倫碩講:「我知道你愛我,你愛我的一切,你愛我的孩子。一切都是因為愛。」

__________________________

想聽歌?想睇MTV?想了解本地Indie Band資訊

快啲click入「聲大夾樂」專頁: http://on.cc/musicon


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!