網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2016年11月12日 星期六

拉姑拉隊撐場鋒味甜入心 __,拉姑,狄波拉,

劉思希及薛芷倫盛裝赴會。
拉姑拉隊撐場鋒味甜入心狄波拉(拉姑)昨晚到場與霆鋒分享喜悅,並以六位數字偕老公鬍鬚Kong及好友包枱力撐,同場有名媛薛芷倫、著名製作人陳淑芬、陳山聰哥哥夫婦及藝人劉思希等。拉姑受訪時多謝各界對霆鋒的支持,她說:「今日唔使睇《鋒味》個節目,仲可以食到!(霆鋒喺你心目中係米芝蓮大廚?)作為媽咪,畀個心出嚟就得啦!我都好佩服佢嘅堅持,覺得佢真係愛上烹飪!」她透露霆鋒經常炮製新菜式,並邀請家人試食:「阿仔 ...


拉姑拉隊撐場鋒味甜入心狄波拉(拉姑)昨晚到場與霆鋒分享喜悅,並以六位數字偕老公鬍鬚Kong及好友包枱力撐,同場有名媛薛芷倫、著名製作人陳淑芬、陳山聰哥哥夫婦及藝人劉思希等。拉姑受訪時多謝各界對霆鋒的支持,她說:「今日唔使睇《鋒味》個節目,仲可以食到!(霆鋒喺你心目中係米芝蓮大廚?)作為媽咪,畀個心出嚟就得我都好佩服佢嘅堅持,覺得佢真係愛上烹飪!」她透露霆鋒經常炮製新菜式,並邀請家人試食:「阿仔 ...


拉姑拉隊撐場鋒味甜入心

狄波拉(拉姑)昨晚到場與霆鋒分享喜悅,並以六位數字偕老公鬍鬚Kong及好友包枱力撐,同場有名媛薛芷倫、著名製作人陳淑芬、陳山聰哥哥夫婦及藝人劉思希等。拉姑受訪時多謝各界對霆鋒的支持,她說:「今日唔使睇《鋒味》個節目,仲可以食到!(霆鋒喺你心目中係米芝蓮大廚?)作為媽咪,畀個心出嚟就得我都好佩服佢嘅堅持,覺得佢真係愛上烹飪!」她透露霆鋒經常炮製新菜式,並邀請家人試食:「阿仔煮乜阿媽都覺得好食,最記得有次佢整薄餅,由朝整到晚都係得呢樣,因為整得唔好佢再整過,但係由我讚唔係咁好,等大家去評分。」問到可贊成霆鋒開餐廳?拉姑表示要交由霆鋒自行決定。

此外,提到吳君如在節目中大爆奪去霆鋒的初吻,拉姑笑說:「你問我初吻係點,我都唔記得,你哋自己問番佢!」

  • 放大圖片
拉姑與鬍鬚Kong拉埋好友撐場,對霆鋒的手勢有讚冇彈。
  • 拉姑與鬍鬚Kong拉埋好友撐場,對霆鋒的手勢有讚冇彈。
陳慧玲(左)、陳山聰哥哥夫婦(中及右)
  • 陳慧玲(左)、陳山聰哥哥夫婦(中及右)

鍾意就快D Share啦!