網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2016年11月12日 星期六

識穿求婚大計!李彩華孖男友Sweet爆慶生 __,慶生,李彩華,

李彩華33歲牛一,講聲生日快樂先~藝人李彩華(Rain)近年主攻內地市場,經常穿梭兩地狂賺人仔,今日是Rain的33歲生日,身處內地工作的她獲男友、曾為無綫五虎之一的何遠恒飛到內地陪她在工作中度過,男友更自製生日蛋糕為她驚喜慶生。Rain在微博上載捧着玫瑰花及生日蛋糕的照片,流露甜蜜笑容。「結婚只時間問題」聯絡上身在內地的Rain,她透露收到不少朋友的祝賀,連男友都特登飛到內地台州陪她工作中過生日 ...


李彩華33歲牛一,講聲生日快樂先~

藝人李彩華(Rain)近年主攻內地市場,經常穿梭兩地狂賺人仔,今日是Rain的33歲生日,身處內地工作的她獲男友、曾為無綫五虎之一的何遠恒飛到內地陪她在工作中度過,男友更自製生日蛋糕為她驚喜慶生。Rain在微博上載捧着玫瑰花及生日蛋糕的照片,流露甜蜜笑容。

「結婚只時間問題」

聯絡上身在內地的Rain,她透露收到不少朋友的祝賀,連男友都特登飛到內地台州陪她工作中過生日,令她感動,她說:「其實佢知我好鍾意一個卡通造型人物,上年已搵師傅整咗呢個卡通人物造型蛋糕畀我,點知貨不對辦,佢見我有啲失望,今年佢就瞞住我秘密上堂學整嚟送畀我,好有心思。」李彩華又指自己機警識穿了男友的求婚大計,她說:「我都知佢想求婚嘅,但我一早識穿佢,所以最後佢都冇講到。不過我都以佢為結婚對象,結婚只是時間問題。」

最緊要身體健康

提到有否結婚大計?Rain坦言現時仍以事業為重,更自認非闊太命:「就算依家嫁畀億萬富翁,我都繼續工作,我唔係闊太命可以日日High Tea。我覺得有能力就每日都要工作,日後可能做唔到咁辛苦嘅嘢,都希望以我能力範圍做啲慈善活動幫吓人。」問到生日願望,她表示希望身體健康,因為近年在內地工作多病痛,令她明白到健康的重要,她說:「希望長做長有,學到老活到老。依家喺內地拍劇,之前因為急性胃炎入院,希望健健康康,唔影響拍戲,自己又可以舒服啲。」

__________________________

想聽歌?想睇MTV?想了解本地Indie Band資訊

快啲click入「聲大夾樂」專頁: http://on.cc/musicon


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!