網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2016年11月12日 星期六

關西攻略瀨嘢》網友鬧爆杜如風侮辱日本文化 __,杜如風,

繼之前喺旅遊節目曬有千對鞋,俾網友狂插後,近日杜如風炮製,喺大台播緊嘅《關西攻略二》一樣俾網友鬧爆。鬧啲咩?呢位網友以「你叫日本留學過的人,情何以堪。」為題。事緣其中一集佢介紹大岩亭極濃豚骨湯拉麵時,先嚟一句:「我不入地獄,誰入地獄!」,基本上係狂踩間食肆。口味呢家嘢好主觀,唔啱佢食都算,令網友睇唔過眼嘅係佢用三隻筷子插喺碗麵裡面,然後拜兩拜。試食完筷子一樣好似三支香咁插住。於是呢位應該……似係日 ...


繼之前喺旅遊節目曬有千對鞋,俾網友狂插後,近日杜如風炮製,喺大台播緊嘅《關西攻略二》一樣俾網友鬧爆。鬧啲咩?呢位網友以「你叫日本留學過的人,情何以堪。」為題。

事緣其中一集佢介紹大岩亭極濃豚骨湯拉麵時,先嚟一句:「我不入地獄,誰入地獄!」,基本上係狂踩間食肆。

口味呢家嘢好主觀,唔啱佢食都算,令網友睇唔過眼嘅係佢用三隻筷子插喺碗麵裡面,然後拜兩拜。試食完筷子一樣好似三支香咁插住。於是呢位應該……似係日本留學生嘅網友狂轟杜如風,話佢此行為係日本禁忌,完全唔尊重當地文化,更話呢個節目嘅參考價值,比網上有質素嘅旅日blog仲要低。

言下之意,即係插喺日本留過學嘅杜如風,影衰曬班日本留學生。


來源 source: http://s.nextmedia.com
鍾意就快D Share啦!