掃呢頁CODE去手機

2016年11月9日 星期三

鍾淑慧進「軍」電視城 孖吳岱融上無綫 __,無綫,吳岱融,鍾淑慧,

吳岱融同埋太太鍾淑慧去無綫,原來今次係鍾淑慧首次踏足將軍澳電視城!藝人吳岱融與太太鍾淑慧一同到將軍澳電視城為無綫節目《東張西望》拍攝。鍾淑慧表示是首次踏足將軍澳電視城,感到緊張又開心,拍攝時更撞見不少舊同事。問到她可有興趣返無綫拍劇?鍾淑慧說:「興趣一定有,自己好鍾意拍戲,作為演員當然期待到不得了,但都要睇天時地理,未有人搵我,隨緣啦。(最近復出拍廣告?)其實唔係復出,其實冇停過,只不過近20年都 ...




其他影片:>>






吳岱融同埋太太鍾淑慧去無綫,原來今次係鍾淑慧首次踏足將軍澳電視城!

藝人吳岱融與太太鍾淑慧一同到將軍澳電視城為無綫節目《東張西望》拍攝。鍾淑慧表示是首次踏足將軍澳電視城,感到緊張又開心,拍攝時更撞見不少舊同事。

問到她可有興趣返無綫拍劇?鍾淑慧說:「興趣一定有,自己好鍾意拍戲,作為演員當然期待到不得了,但都要睇天時地理,未有人搵我,隨緣啦。(最近復出拍廣告?)其實唔係復出,其實冇停過,只不過近20年都冇喺香港做嘢,都係以內地為主。」鍾淑慧與老公皆表示不介意夫妻檔演出。

而吳岱融透露因為無綫工作,故近年在香港居住較多,兒子則正在新加坡服兵役,他笑說:「個仔乖咗好多,依家會幫手做家務,好難得有個地方可以畀佢操Fit。」

__________________________

想聽歌?想睇MTV?想了解本地Indie Band資訊

快啲click入「聲大夾樂」專頁: http://on.cc/musicon


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!