掃呢頁CODE去手機

2016年11月9日 星期三

鬥養眼!唐詩詠露肩撼「峰」騷張秀文 __,張秀文,唐詩詠,

唐詩詠(左圖)短裙露肩上陣,而張秀文就大晒三吋事業線,認真吸睛。藝人唐詩詠和張秀文在馬鞍山出席商場活動,她們大玩體感電子遊戲,其中以性感低胸裝上陣的張秀文更玩到不慎露Bra邊,而唐詩詠亦露出香肩和長腳,非常養眼。問唐詩詠會否與男友洪永城打機,她就指對方不打機,自己則最喜歡賽車、射擊遊戲。花幾千蚊打機唐詩詠更自爆小時候試過農歷新年時,將幾千蚊利是錢花在機舖,她說:「嗰間機舖幾好,去親都係街坊。(有冇 ...


唐詩詠(左圖)短裙露肩上陣,而張秀文就大晒三吋事業線,認真吸睛。

藝人唐詩詠和張秀文在馬鞍山出席商場活動,她們大玩體感電子遊戲,其中以性感低胸裝上陣的張秀文更玩到不慎露Bra邊,而唐詩詠亦露出香肩和長腳,非常養眼。問唐詩詠會否與男友洪永城打機,她就指對方不打機,自己則最喜歡賽車、射擊遊戲。

花幾千蚊打機

唐詩詠更自爆小時候試過農歷新年時,將幾千蚊利是錢花在機舖,她說:「嗰間機舖幾好,去親都係街坊。(有冇畀仔撩?)冇人理我!」又指小時候多數玩男仔頭遊戲,例如他會跟哥哥玩射擊遊戲。她又指自己想學射擊,又希望對演警察、賊人等開槍角色有幫助。張秀文亦在訪問中指自己小時候會跟哥哥去打機,因此養成男人頭性格,她說:「我細個冇玩Barbie,呢個係一個遺憾。」

密密接聖誕商演

講起聖誕臨近,張秀文就指自己已經接了不少聖誕商演,唐詩詠就指相信自己屆時會橫店拍無綫新劇《天命》,問會否叫男友探班,她即謂:「唔會,任何朋友都唔會叫佢哋嚟探班。」張秀文就自動請纓北上做助手,因為想過白色聖誕。問唐詩詠有否與男友有聖誕交換禮物習慣,她坦言沒有:「有禮物會開心,但唔係節日收到禮物會更加驚喜。」

__________________________

想聽歌?想睇MTV?想了解本地Indie Band資訊

快啲click入「聲大夾樂」專頁: http://on.cc/musicon


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!