掃呢頁CODE去手機

2016年11月9日 星期三

【獨家有片】個頭離奇消失》林雅詩背江湖猛人 同電影公司老闆車廂激戰 __,林雅詩,



其他影片:>>






相關連結:【獨家】講大話想呃邊個?》林雅詩孖馬仔去越南Happy話飛上海轉移視線http://bit.ly/2fwZSWk【獨家有片】色膽包天》林雅詩機場發老脾上車後摸黑調情http://bit.ly/2fAHOwM江湖猛人射住力捧》林雅詩呢頭唔認係「阿嫂」轉頭狂電沙田Mehttp://bit.ly/2fYDgAU勝和坐館沙田Me鋪路轉型做娛樂大亨http://bit.ly/2ejL13Y【獨家】 ...


相關連結:

【獨家】講大話想呃邊個?》林雅詩孖馬仔去越南Happy 話飛上海轉移視線

http://bit.ly/2fwZSWk

【獨家有片】色膽包天》林雅詩機場發老脾 上車後摸黑調情

http://bit.ly/2fAHOwM

江湖猛人射住力捧》林雅詩呢頭唔認係「阿嫂」 轉頭狂電沙田Me

http://bit.ly/2fYDgAU

勝和坐館沙田Me 鋪路轉型做娛樂大亨

http://bit.ly/2ejL13Y

【獨家】聲都震埋》前言不對後語 林雅詩 : 佢安慰我啫

http://bit.ly/2fYA2NT

七國咁亂》老公攬女慾火街頭 林雅詩崩潰嗌離婚

http://bit.ly/2eKcyKz

土地問題定貪刺激?楊怡羅仲謙車震40分鐘最經典

http://bit.ly/2flkfoQ

本來呢,林雅詩同電影公司老闆齊齊坐車傾偈就無問題,但奇就奇在,兩個人個頭越傾就越埋,之後林雅詩個頭消失!個頭呢?哦,原來在老闆司機位下方,keep住這個姿勢足足兩分鐘,然後先慢慢升返上嚟,搞乜呢?

是咁的,這個「弘武電影公司」老闆叫做馬天樂,但據聞他只是掛名,而江湖猛人「沙田Me」才是幕後老闆,事關有爆料消息指「沙田Me」同林雅詩已經發展到同居關係,而為照顧自己女人,男方特登搞間電影公司力捧林雅詩,仲搵自己隻馬仔,即係馬天樂做老闆,旨在傍住「阿嫂」做嘢,點知……Oh No!

其實當時已經是凌晨兩點幾,夜媽媽條街好少人同車,正所謂「孤男寡女共處一室,女仔實有嘢執」,所以兩個人傾傾下,林雅詩個頭突然消失 ! 但點解這個時候,馬天樂左手捉實乘客位枕頭,右手時緊時鬆握實軚盤,笑笑口兼頭擰擰四圍望,究竟為何要睇水呢?

林雅詩一執完嘢,起身後深情對望,還小鳥依人挨住男方膊頭,臨開車走之前再打多個「茄輪」,wow,so romantic。


來源 source: http://s.nextmedia.com
鍾意就快D Share啦!