掃呢頁CODE去手機

2016年11月9日 星期三

鍾麗緹強調冇大肚:我都好想有呀! __,鍾麗緹,鍾麗,

尋日搞完婚禮,今日就接受電台節目電話訪問,真係好忙呀!新婚的鍾麗緹(Christy)今早接受電台節目電話訪問時,表示好感恩有一眾親戚朋友來參加婚禮,但最驚喜的是原本話有事未能出席的林志穎,最後以海盜Look驚喜到賀,而且自己在等待與爸爸出場時好緊張,睇片段時見到囡囡唱歌都好驚喜,所以喊咗3、4次,更笑言昨晚只吃了兩個朱古力,更敬酒敬了兩個半小時:「有好多朋友攬住我,終於搵到真愛,有個dreamwe ...


尋日搞完婚禮,今日就接受電台節目電話訪問,真係好忙呀!

新婚的鍾麗緹(Christy)今早接受電台節目電話訪問時,表示好感恩有一眾親戚朋友來參加婚禮,但最驚喜的是原本話有事未能出席的林志穎,最後以海盜Look驚喜到賀,而且自己在等待與爸爸出場時好緊張,睇片段時見到囡囡唱歌都好驚喜,所以喊咗3、4次,更笑言昨晚只吃了兩個朱古力,更敬酒敬了兩個半小時:「有好多朋友攬住我,終於搵到真愛,有個dream wedding,好幸福!」提到老公講嘅說話,Christy指自己特別感動,笑言提起都好想喊。

Christy坦言婚禮上有好多套衫都好靚,連小朋友嘅衫都好靚。問是否真的懷孕,鍾麗緹直言:「誤會咗,有個朋友嚟唔到,所以話下次滿月先嚟,所以大家誤會咗。我都好想有呀,有咗好開心,會好努力,我哋順其自然(三個囡囡都有出席。)係呀,佢哋未見過婚禮,覺得好似個fairy tale、好似show咁!」至於問到之後會有什麼計劃,她表示後日要返山東,因老公張倫碩嘅媽咪宴請了五百人,所以會再慶祝。

__________________________

想聽歌?想睇MTV?想了解本地Indie Band資訊

快啲click入「聲大夾樂」專頁: http://on.cc/musicon


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!