網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2016年11月8日 星期二

陪仔仔四出比賽 華倩自嘲年紀大頭都暈 __,華倩,曾華倩,

呢位媽咪,唔單止對個仔全力支持,仲要咁開通,正!曾華倩的兒子林浩賢昨日於港九區學界D1游泳決賽中,勇奪50米自由泳冠軍,同時刷新兩項香港學界紀錄。Martin致謝辭時,多謝媽咪一直以來的付出,並每日凌晨不辭勞苦載他練水;她又直言今次勝出,為中學生涯畫上完美句號。華倩接受《東網》訪問時坦言很開心,問到會否跟兒子吃飯慶祝時,她謂:「佢大個嘞!都出咗去同啲同學仔慶祝。」華倩指這兩年兒子參與了多個比賽,而 ...


呢位媽咪,唔單止對個仔全力支持,仲要咁開通,正!

曾華倩的兒子林浩賢昨日於港九區學界D1游泳決賽中,勇奪50米自由泳冠軍,同時刷新兩項香港學界紀錄。Martin致謝辭時,多謝媽咪一直以來的付出,並每日凌晨不辭勞苦載他練水;她又直言今次勝出,為中學生涯畫上完美句號。

華倩接受《東網》訪問時坦言很開心,問到會否跟兒子吃飯慶祝時,她謂:「佢大個嘞!都出咗去同啲同學仔慶祝。」華倩指這兩年兒子參與了多個比賽,而這位廿四孝媽媽更每次都於現場陪伴,與兒子齊齊「出賽 」。華倩說:「真係飛到頭都暈,之前去咗好多地方,泰國、馬來西亞同印尼。上年去印尼學界比賽,嗰次100米自由式嘅成績都好好,現場仲有升區旗,我真係覺得好感動。通常佢去外地比賽,我都會參與。」

讚兒子超水準

華倩亦開心表示在剛剛過去的九月,兒子去了廣州多個地方作學界比賽,更攞了兩個金牌,成績斐然。談到昨日的比賽,華倩坦言起初都怕兒子之前出賽太多,體力透支:「唔expect佢好好,盡量不過佢今日(尋日)嘅表現比我想像中係超水準,今年係佢中學最後一年,總算完美畫上句號。」

華倩又透露,兒子快要面對DSE考試,故稍後都要「停水」,放多些時間於學業上,她謂:「月中佢要去日本比賽,因為有個錦標賽,之後就真係要停水,冇辦法,個個都係咁,不過我覺得個仔完全唔落水就唔會,有時間嘅話都會去游水放鬆吓!」

後生仔唔怕辛苦

談到兒子操水多年,華倩坦言囝囝很享受當中的過程,更不怕辛苦,她謂:「只要係鍾意,係唔會覺辛苦嘅,一班隊友一齊練水係好開心嘅。(成日咁操法做阿媽唔肉赤?)後生仔係應該鍛煉吓嘅,不過阿媽就一把年紀,辛苦啲,佢哋後生仔一個回魂覺就返番嚟!作為媽媽嘅我一定會支持。」

現年51歲嘅曾華倩,離婚近14年一直保持單身,期間只跟過無綫小生馬國明傳緋聞,不過戀聞最終不了了之。而1983年入讀無綫藝員訓練班的華倩,憑藉甜美外表很快便備受無綫力捧成為當家花旦,輾轉至今33年。而值得一提的是,在這33年間,華倩的樣子依然十年如一日,即使年屆半百亦十分省鏡,好似唔識老一樣!

曾華倩情路相關新聞:

http://goo.gl/UCyU8M

曾華倩靚足33年相關新聞:

http://goo.gl/sGnYq5

__________________________

想聽歌?想睇MTV?想了解本地Indie Band資訊

快啲click入「聲大夾樂」專頁: http://on.cc/musicon


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!