網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2016年11月8日 星期二

【超乎想像】新MV曝光!曼玉性感蛇舞勁誘人 __,曼玉,張曼玉,

呢個MV預告真係超級驚喜!獲獎無數的張曼玉(Maggie),十二年前憑電影《錯過又如何》(Clean)在康城電影節封后,成為獲此殊榮的第一位亞洲女藝人,風頭可謂一時無兩。雖然演藝成績彪炳,可惜Maggie近年淡出幕前,直至近日才告「復出」,並轉攻樂壇!之前張曼玉於2014年、在草莓音樂節中獻唱搖滾版《甜蜜蜜》時,被狠批聲沙兼走音,更獲網友封為「地獄嗓」!雖然係咁,曼玉並未因而受到打擊,佢近日推出首 ...




其他影片:>>






呢個MV預告真係超級驚喜!

獲獎無數的張曼玉(Maggie),十二年前憑電影《錯過又如何》(Clean)在康城電影節封后,成為獲此殊榮的第一位亞洲女藝人,風頭可謂一時無兩。

雖然演藝成績彪炳,可惜Maggie近年淡出幕前,直至近日才告「復出」,並轉攻樂壇!之前張曼玉於2014年、在草莓音樂節中獻唱搖滾版《甜蜜蜜》時,被狠批聲沙兼走音,更獲網友封為「地獄嗓」!雖然係咁,曼玉並未因而受到打擊,佢近日推出首隻單曲《Look In My Eyes》,該個MV更會喺光棍節(11月11日)正式面世。

雖然正式嘅MV未有得睇,但係喺冇幾耐之前,呢個MV嘅預告就喺網上曝光!雖然呢個MV唔係好聽到曼玉嘅招牌「地獄嗓」,但唔代表大家咁就冇咗官能刺激!喺個MV度,曼玉除咗以超乎想像嘅性感姿態現身外,仲有舞蛇同扭動蛇腰嘅畫面,真係睇到人熱血沸騰!

雖然Maggie已年屆52歲,但其實佢鬥心仲係好強。呢首歌其實由佢親自擔任作詞、作曲同編曲,個MV預告亦係佢自編、自導、自演。

__________________________

想聽歌?想睇MTV?想了解本地Indie Band資訊

快啲click入「聲大夾樂」專頁: http://on.cc/musicon


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!