掃呢頁CODE去手機

2016年12月15日 星期四

入唔到劍橋 自責不及兄妹 梁齊昕放唔低 [壹週刊 - 1397] __,梁齊昕,CY女,齊昕,M1,

名人動態入唔到劍橋 自責不及兄妹 梁齊昕放唔低特首梁振英日前以家庭為重宣布放棄爭取連任,事件直接引爆梁齊昕因情緒病住院兩個多月,CY夫婦連日到醫院探望,對女兒病情,始終守口如瓶。據了解,自細讀書成績優異的齊昕,對自己未如兄妹入讀英國最高學府劍橋,一直耿耿於懷,加上近年因父親關係受外界關注,情緒爆煲,一發不可收拾。9月底,齊昕又再受傷,眼見她兩年多以來受盡情緒困擾,CY決意要齊昕入院,接受徹底治療。 ...


名人動態

入唔到劍橋 自責不及兄妹 梁齊昕放唔低

特首梁振英日前以家庭為重宣布放棄爭取連任,事件直接引爆梁齊昕因情緒病住院兩個多月, CY夫婦連日到醫院探望,對女兒病情,始終守口如瓶。

據了解,自細讀書成績優異的齊昕,對自己未如兄妹入讀英國最高學府劍橋,一直耿耿於懷,加上近年因父親關係受外界關注,情緒爆煲,一發不可收拾。 9月底,齊昕又再受傷,眼見她兩年多以來受盡情緒困擾, CY決意要齊昕入院,接受徹底治療。

曾赴美治療

上週,梁齊昕被爆入住沙田威爾斯醫院六樓主樓暨創傷中心,出院未有期的她,以短訊「多謝關心」回覆所有傳媒。

受情緒困擾的齊昕,一四年六月在英國上載第一張流血相,並留言「我會失血至死嗎?」,自此,齊昕的情緒問題,惹起外界關注。雖然當時特首兩公婆即時飛往英國,但齊昕的情況一直時好時壞,據了解,去年三月,她曾被安排到美國接受治療,不過未見成效。

9月 27日,梁齊昕上載受傷相片在 ig。

上星期,特首夫婦到醫院探望齊昕,未有回應她的病情。

難解心結

梁齊昕考入 LSE,並在大學修讀法律。

「其實齊昕有個心結,對佢情緒好大影響。齊昕讀書好叻,就算英國嘅女子中學( Wycombe Abby School)好難入,但佢成績一直排前幾名,所以當年佢好有信心會入到劍橋,點知最後撻 Q。

「不過齊昕最後入嘅 LSE( The London School of Economics and Political Science)都排前五名,係一級大學,但因為哥哥同細妹都讀劍橋,相比之下,佢覺得自己唔夠叻,好自責!加上因為係特首個女,一舉一動都會俾人指指點點同留意住,令佢更加大壓力。」知情者說。

藥物反應

因情緒病未能完成大學課程,返港後,齊昕要食情緒藥控制病情,就算因為藥物反應搞到出現水腫,她亦積極面對。「為咗身體健康,唔需要理肥定瘦,肥得健康又開心就 OK。」

今次入院已超過兩個月,據了解, CY跟醫生有共識,在一個安靜環境接受治療的齊昕,會住到病情得以控制才出院。

去年齊昕悉心打扮,跟她口中最愛的老豆 CY到山頂吃飯。

14年出事, CY夫婦即飛英國探她,她即時發揮幽默跟媽咪換鞋著。

梁齊昕今年 9月跟 CY同細妹頌昕在山頂放狗。

我的快樂片段

入院前,梁齊昕上載了多張家庭樂舊照外,又分享自己的靚相,並透露當時她很快樂。

三兄妹小時在公園玩滑梯,站在中間的齊昕對鏡頭最敏感。

快樂可以好簡單,餵海豚也可以樂趣無窮。

心情大好的齊昕打扮得靚靚開生日派對,平日又會刻意裝扮,以唔同 look示人。

撰文、攝影、攝錄:娛樂組


鍾意就快D Share啦!