掃呢頁CODE去手機

2016年12月15日 星期四

英超Fever:【感人影片】新特蘭5歲癌童射破車路士大門 __,癌,

新特蘭喺英超主場0比1輸畀車路士,不過「黑貓」賽後依然贏盡掌聲,今仗佢哋特別招待一位癌童巴利到場,只得5歲嘅巴利將會第2度同癌魔戰鬥,由於未來幾個星期就要展開療程,到時巴利將要被隔離治療,所以屋企人就趁呢個「最後機會」,帶佢去同愛隊新特蘭球員見面。巴利今場唔單止負責帶領新特蘭球員進場,開波前更有機會入球場踢波,迪科爾、施巴斯坦拿臣、迪亞高哥斯達等球星都有上前同佢接觸,期間巴利更喺小禁區中間主射「點 ...




其他影片:>>






新特蘭喺英超主場0比1輸畀車路士,不過「黑貓」賽後依然贏盡掌聲,今仗佢哋特別招待一位癌童巴利到場,只得5歲嘅巴利將會第2度同癌魔戰鬥,由於未來幾個星期就要展開療程,到時巴利將要被隔離治療,所以屋企人就趁呢個「最後機會」,帶佢去同愛隊新特蘭球員見面。

巴利今場唔單止負責帶領新特蘭球員進場,開波前更有機會入球場踢波,迪科爾、施巴斯坦拿臣、迪亞高哥斯達等球星都有上前同佢接觸,期間巴利更喺小禁區中間主射「點球」,即使係一腳軟弱無力嘅射門,負責把關嘅比高域亦非常識做,故意撲向一邊畀個波碌入網,得到全場掌聲,場面相當感人。

東網體育同你追實體壇每個精彩時刻! 

http://bit.ly/2ecTF2A 


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!