掃呢頁CODE去手機

2016年12月15日 星期四

【至緊要有sex之後仲可以溝通】37歲李錦聯:我食硬余少寶 __,李錦聯,

「我食硬余少寶。」1995年10月27日,貌似半裸的李錦聯與93年港姐季軍余少寶齊齊登上周刊封面,大字標題就是「李錦聯:我食硬余少寶。」當年李錦聯37歲,余少寶22歲,兩人因合作《都市閒情》而結緣,據報道內容稱,李錦聯對余少寶一見鍾情,但李錦聯嗰陣有另一半,要等到分手先可以追余少寶,仲借開工過橋,攞正牌搵食。報道更指,兩人於93年認識,95年8月開始第一次約會。拍拖?真係拍拖?唔係。當年這個封面一 ...


「我食硬余少寶。」

1995年10月27日,貌似半裸的李錦聯與93年港姐季軍余少寶齊齊登上周刊封面,大字標題就是「李錦聯:我食硬余少寶。」當年李錦聯37歲,余少寶22歲,兩人因合作《都市閒情》而結緣,據報道內容稱,李錦聯對余少寶一見鍾情,但李錦聯嗰陣有另一半,要等到分手先可以追余少寶,仲借開工過橋,攞正牌搵食。報道更指,兩人於93年認識,95年8月開始第一次約會。拍拖?真係拍拖?唔係。

當年這個封面一出,效力真箇驚天動地,余少寶承受不少壓力,包括來自家人的壓力。總之,佢話,原先的構思,唔係咁樣……佢同李錦聯,亦冇拍過拖。當年李錦聯在訪問中的金句,依家睇番,依然驚心動魄,包括:「我對佢(余少寶)好有把握,完全冇問題,只不過係我決定玩唔玩呢個遊戲。」

「個勢係我食硬佢。」

「佢係港姐,佢需要一個男人有派頭,而李錦聯就有啲籌碼,成為個成功商人係我嘅轉捩點嚟嘅,我要洗脫我喺余少寶心目中嘅煮飯佬形象,呢樣嘢變咗我『媾女』嘅優勢。」

「如果我去媾啲冇腦嘅女仔,易過乜。只不過係毫無satisfaction(滿足感)。」

「我保守估計我個『李錦雞』可以賺到千幾萬一個月,呢個已經可以俾到一個極有優勢嘅客觀環境。而女人好重視言語上嘅技巧,要令到佢好舒服。我已感覺到有唔少女人為呢啲客觀因素而黐我。」

「對象嘅年齡唔係最重要,至緊要係有sex activities之後,而仲可以溝通嘅,咁先夠長遠。」

咁余少寶當年又點講呢?

「我理想男朋友,係一定要有佢嘅事業、奮鬥心同穩定收入。老公呢,就至少要養得起頭家,有樓有車,屬中上階級。」

「我寂寞或者有心事時,都會搵李錦聯傾偈。」

「我覺得佢(李錦聯)係煮飯佬一個!暫時仲未到中上階段,收入又未穩定,就算話佢依家有搞醃料生意,都係啱啱開始,都仲未穩定。」其實,綜觀成個訪問,余少寶對李錦聯好明顯係李錦聯冇咩意思,呢個cover,噱頭而已。應該係。但21年後嘅今日,李錦聯話當年有啲。


來源 source: http://s.nextmedia.com
鍾意就快D Share啦!