掃呢頁CODE去手機

2016年12月1日 星期四

【買到幾層樓】蘇永康愛靚衫做潮流教主 __,潮流教主,蘇永康,

蘇永康寧買靚衫不買磚頭,佢啲置裝費應該多到可以買幾層樓!歌手蘇永康(蘇康)每逢出席公開場合,甚至出街Shopping都悉心打扮,閃爆登場。除了愛收藏眼鏡外,獨具敏銳時裝觸覺的他愛衫如命,多年來的置裝費唔講得笑,真的可以在香港買幾層樓!以下幾個經典造型,你又認唔認得?●PatchWork綠色外套配上經典PatchWork手袖,下身長褲同樣以PatchWork拼貼相襯,渾身散發古典味!蘇永康手持潮人必 ...


蘇永康寧買靚衫不買磚頭,佢啲置裝費應該多到可以買幾層樓!

歌手蘇永康(蘇康)每逢出席公開場合,甚至出街Shopping都悉心打扮,閃爆登場。除了愛收藏眼鏡外,獨具敏銳時裝觸覺的他愛衫如命,多年來的置裝費唔講得笑,真的可以在香港買幾層樓!以下幾個經典造型,你又認唔認得?

●Patch Work

綠色外套配上經典Patch Work手袖,下身長褲同樣以Patch Work拼貼相襯,渾身散發古典味!蘇永康手持潮人必備的Kelly Bag,不讓女性專美,同樣型爆!

●黑白對比

對比色系是蘇永康的強項,一件簡約黑色長袖Tee,下身襯上白色Layer裙褲,腳踏白色長Boot,以簡單配搭完美演繹黑白Tone!

●黑武士造型

全黑打扮對潮人來說亦不易駕馭,蘇永康卻拿捏得非常準確,永無失手!黑色短袖大Print圖案Tee,令下身長裙看起來毫不累贅,Casual之中亦不失貴氣。同場加映,身旁的太太以貼身長褲示人,凸顯時裝交錯的配搭。

●Shocking Look

男士忌鮮色?大錯特錯!蘇永康不只要Shocking Color,更挑選極搶眼的紫色,絶對Carry到有餘!Full Set上陣怕太Sharp?蘇永康內襯黑色裇衫做中和,高調得來又不浮誇,讚!

__________________________

想聽歌?想睇MTV?想了解本地Indie Band資訊

快啲click入「聲大夾樂」專頁: http://on.cc/musicon 


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!