掃呢頁CODE去手機

2016年12月14日 星期三

拓展飲食王國!阿倫斟巴治奧開雲吞麵店 __,阿倫,譚詠麟,

巴治奧(圓圖)日前訪港,阿倫聲言要搵佢喺意國開番間雲吞麵店,連名都改埋,叫「左麟右李中間巴」。樂壇校長譚詠麟(阿倫)出席《瑞銀香港高爾夫球公開賽慈善盃》,並擔任活動大使主持開球禮,阿倫當然有姿勢有實際,擺出打高球的拗腰標準姿勢發球,原來他已經有6年沒有打高球,他謂:「因為之前扭傷頸椎之後已經冇打,最多只可以打三、四個洞,今日自己就成功打出Par(標準桿),但如果我再打多幾個洞,嗰時就唔係Par,就 ...




其他影片:>>






巴治奧(圓圖)日前訪港,阿倫聲言要搵佢喺意國開番間雲吞麵店,連名都改埋,叫「左麟右李中間巴」。

樂壇校長譚詠麟(阿倫)出席《瑞銀香港高爾夫球公開賽慈善盃》,並擔任活動大使主持開球禮,阿倫當然有姿勢有實際,擺出打高球的拗腰標準姿勢發球,原來他已經有6年沒有打高球,他謂:「因為之前扭傷頸椎之後已經冇打,最多只可以打三、四個洞,今日自己就成功打出Par(標準桿),但如果我再打多幾個洞,嗰時就唔係Par,就變咗趴哋個趴。」

射波如勢如破冰…船

阿倫雖然沒有打高爾夫球但仍保持踢足球,不過踢波傷了腳幾次,他謂:「所以呢排做騷係最辛苦,因為我企足兩個鐘隻腳就開始腫,一個騷至少兩、三個小時,所以好辛苦。」

問等痊愈先再做運動?阿倫說:「我邊忍到咁耐,尋晚先至去踢完波,我一復出就連入3球。(大家都要讓開畀你射?)好似紅海散開咁,勢如破冰…船!」

特別照顧沖港式奶茶

提到意大利前球星巴治奧日前來港,專程到他開設的雲吞麵店捧場,阿倫興奮說:「因為嗰日我同克勤都唔喺香港,我就喺內地,所以我吩咐店裏面經理好好招呼佢,原來佢上次有嚟食過,可能佢係意大利人好鍾意食麵,上次佢都有試過雲吞麵,今次我就專登叫經理沖杯港式奶茶同埋靚嘅雲吞麵,佢又鍾意水餃嘅味道。」

既然意大利人喜歡食麵,問可會在意國開分店? 阿倫笑言:「好喎,搵埋巴治奧開一間『左麟右李中間巴』都得喎!」

__________________________

想聽歌?想睇MTV?想了解本地Indie Band資訊

快啲click入「聲大夾樂」專頁: http://on.cc/musicon


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!