掃呢頁CODE去手機

2016年12月14日 星期三

Yumiko囡囡拍廣告讚有天份 __,Yumiko,Yumi,尹秦睎,白緯玲,鄭希怡,

Yumiko囡囡拍廣告讚有天份■Yumiko指囡囡梁浸浸性格樂天,似足爹哋。鄭希怡(Yumiko)和老公Andy、黃芷晴和男友Jimmy最近分別為天梭表拍攝宣傳照,Yumiko囡囡「梁浸浸」亦有客串出鏡,Yumiko大讚囡囡有演戲天份:「我之前教佢中槍後嘅反應,演得仲真實過我,仲要配合埋表情。」她指囡囡遺傳了爸爸的樂觀性格:「佢無時無刻都好開心,就好似我老公咁,無論遇到乜問題都樂觀面對。」另外,芷 ...


Yumiko囡囡拍廣告讚有天份



■Yumiko指囡囡梁浸浸性格樂天,似足爹哋。

鄭希怡(Yumiko)和老公Andy、黃芷晴和男友Jimmy最近分別為天梭表拍攝宣傳照,Yumiko囡囡「梁浸浸」亦有客串出鏡,Yumiko大讚囡囡有演戲天份:「我之前教佢中槍後嘅反應,演得仲真實過我,仲要配合埋表情。」她指囡囡遺傳了爸爸的樂觀性格:「佢無時無刻都好開心,就好似我老公咁,無論遇到乜問題都樂觀面對。」

另外,芷晴剛與男友度過半周年紀念日,今年第一年共度聖誕,她自言雙方已見家長:「我會請埋Jimmy屋企人同我爹哋媽咪一齊過聖誕。」

撰文:葉綠悠


鍾意就快D Share啦!