掃呢頁CODE去手機

2016年12月14日 星期三

佗B貝安琪冧爆未婚夫:我哋從來唔鬧交! __,貝安琪,

貝安琪懷孕七個多月,大讚未婚夫Simon對她無微不至。
佗B貝安琪冧爆未婚夫:我哋從來唔鬧交!樂壇天后謝安琪與老公為本漫畫嗌交,同是大肚婆、現懷孕七個多月的名模貝安琪(Ankie),冧爆表示未婚夫Simon對她無微不至,事事以她為先,問到大肚期間有否被對方激親?她笑說:「我哋從來唔鬧交,我哋相敬如賓,互相尊重。有咗之後,未婚夫好照顧我,我大住肚唔方便綁鞋帶,佢都會幫我綁。」她又指兩人雖欠一紙婚書,但跟夫妻無異:「我同佢識咗十幾年,本身係好朋友,拍拖時佢 ...


佗B貝安琪冧爆未婚夫:我哋從來唔鬧交!

樂壇天后謝安琪與老公為本漫畫嗌交,同是大肚婆、現懷孕七個多月的名模貝安琪(Ankie),冧爆表示未婚夫Simon對她無微不至,事事以她為先,問到大肚期間有否被對方激親?她笑說:「我哋從來唔鬧交,我哋相敬如賓,互相尊重。有咗之後,未婚夫好照顧我,我大住肚唔方便綁鞋帶,佢都會幫我綁。」她又指兩人雖欠一紙婚書,但跟夫妻無異:「我同佢識咗十幾年,本身係好朋友,拍拖時佢已經叫我老婆,佢喺朋友面前都介紹我係佢老婆。」雖然BB尚未出生,但Ankie已打算要BB學五種語言,包括廣東話、德文、法文、英文及普通話。至於夢想婚禮,Ankie希望舉行一個小型婚禮,只邀請親人與好友,但要有接新娘、跪地斟茶等中式儀式,她說﹕「我有朋友幫我設計婚紗,戒指會由Simon設計。」

另外,早前Ankie媽咪劉香萍到上海在七間大學為其執導的電影《一棵心中的許願樹》舉行首映時,獲觀眾賞識母女二人,劉香萍說:「有投資者,邀請我做下部電影嘅導演,仲話有個角色好啱Ankie演出。」

貝安琪
  • 貝安琪

鍾意就快D Share啦!