網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2016年12月16日 星期五

【病容定化妝?】廖偉雄一個月做三次手術:之後好多字唔記得 __,廖偉雄,

廖偉雄(阿燦)、楊埕、朱紫嬈及張孝武等,今日去到沙田為黎文卓執導、以67年暴動為主題嘅電影《五月》進行拍攝。阿燦上月入院為兩邊腎需動手術抽取腎石,佢話:「到大馬出席個仔婚禮,有一邊腎痛,經過檢查另一邊原來好嚴重,醫生指一星期內不動手術,個腎就會廢咗。」但見其面色「白雪雪」,似是一臉病容,他稱:「我不知幾好中氣,只係化妝師用錯粉底,搽到白晒!」阿燦指過去1個月,為兩邊腎動了3次手術,麻醉最長時間3小 ...


廖偉雄(阿燦)、楊埕、朱紫嬈及張孝武等,今日去到沙田為黎文卓執導、以67年暴動為主題嘅電影《五月》進行拍攝。阿燦上月入院為兩邊腎需動手術抽取腎石,佢話:「到大馬出席個仔婚禮,有一邊腎痛,經過檢查另一邊原來好嚴重,醫生指一星期內不動手術,個腎就會廢咗。」但見其面色「白雪雪」,似是一臉病容,他稱:「我不知幾好中氣,只係化妝師用錯粉底,搽到白晒!」阿燦指過去1個月,為兩邊腎動了3次手術,麻醉最長時間3小時,佢話:「做完手術之後有好多字唔記得,飲1杯酒就醉得好緊要。」女主角楊埕飾演學生,戲入面就話佢會愛上老師,佢話:「自己冇經歷過67暴動,花1星期睇好多有關書籍。」

廖偉雄話之前接受咗三次抽取腎石動手術。
楊埕話戲中會發展一段師生戀。 朱紫嬈(左)同楊埕 黎文卓執導嘅電影《五月》,今日舉行開鏡儀式。

來源 source: http://s.nextmedia.com
鍾意就快D Share啦!