網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2017年1月20日 星期五

想玩契孫!胡楓85歲生日催黎明生仔 __,胡楓,黎明,

修哥生日快樂!藝人胡楓(修哥)於本月18日85歲生日,契女方國珊於酒樓筵開55席為他擺壽宴,契仔周啟生、修哥兩名女兒及媳婦也有出席,一身紅色外套的修哥表現高興,透露因早前太太離世,故今年生日只低調與家人食飯慶祝,但就大讚14名契仔、契女相當有心,不時致電慰問及安慰他,令其相當感動。問到契仔之一張學友可有與他慶祝?他說:「佢唔止打電話、短訊,仲有送食禮物,係食得嘅,佢平時過時過節都有買畀我。」談到另 ...


修哥生日快樂!

藝人胡楓(修哥)於本月18日85歲生日,契女方國珊於酒樓筵開55席為他擺壽宴,契仔周啟生、修哥兩名女兒及媳婦也有出席,一身紅色外套的修哥表現高興,透露因早前太太離世,故今年生日只低調與家人食飯慶祝,但就大讚14名契仔、契女相當有心,不時致電慰問及安慰他,令其相當感動。

問到契仔之一張學友可有與他慶祝?他說:「佢唔止打電話、短訊,仲有送食禮物,係食得嘅,佢平時過時過節都有買畀我。」

談到另一契仔黎明即將開演唱會,修哥表示屆時定必捧場,還自豪表示林憶蓮、劉美君、學友等開騷也會給他準備通行證,故今次黎明也不例外,對於黎明近日接受內地訪問時提及舊愛舒淇,他謂:「呢啲係佢自己感覺,我當然關心佢,但大個仔自己會處理。(介紹女仔畀佢?)佢識女仔易過我多多聲,只要開聲就好多人行埋去。(黎明係咪筍盤?)係唔係就唔敢講,問吓其他女士,如果黎明舉手係咪會行埋去。(佢講嘢好難明呢!)係你哋蠢啫!(佢話想再結婚!)我梗係想,最好生幾個契孫畀我睇吓,不過順其自然」

__________________________

想聽歌?想睇MTV?想了解本地Indie Band資訊

快啲click入「聲大夾樂」專頁: http://on.cc/musicon


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!