網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2017年1月20日 星期五

秋生向大老闆 __,秋生,黃秋生,

黃秋生近日的工作主要是舞台劇,很少接拍新片。藝人黃秋生出席寰宇30周年晚宴,早早到場的他與英皇老闆楊受成密密斟,他笑指要早到場向各老闆「𢱑撈」,被問成功傾成幾多部電影?他笑謂:「都好多部㗎,簽到約咪有飯食囉!聽朝要排舞台劇,就嚟要飛新加坡演出!」被問何時投入電影工作?他說:「要睇老闆喎,快㗎啦,無問題嘅!(2017拍咩戲?)未知,真係要早啲嚟㗎,一陣啲大明星嚟到,老闆唔得閒我就走㗎啦,今晚走兩場, ...


黃秋生近日的工作主要是舞台劇,很少接拍新片。

藝人黃秋生出席寰宇30周年晚宴,早早到場的他與英皇老闆楊受成密密斟,他笑指要早到場向各老闆「𢱑撈」,被問成功傾成幾多部電影?他笑謂:「都好多部㗎,簽到約咪有飯食囉!聽朝要排舞台劇,就嚟要飛新加坡演出!」被問何時投入電影工作?他說:「要睇老闆喎,快㗎啦,無問題嘅!(2017拍咩戲?)未知,真係要早啲嚟㗎,一陣啲大明星嚟到,老闆唔得閒我就走㗎啦,今晚走兩場,有朋友有舖頭開張。(有錢收?)無㗎!」

談到劉德華拍廣告時出意外從馬背摔下,目前已返港留醫,他表示有傳訊息問候對方,對方暫未回覆,他說:「唔打擾佢啦,佢邊有精神去應酬,我知嗰陣都驚一驚,唔知佢咩事,希望佢快啲好番,不過佢有不死身稱號!」他表示未有受過同類型的傷,但有目擊過。

__________________________

想聽歌?想睇MTV?想了解本地Indie Band資訊

快啲click入「聲大夾樂」專頁: http://on.cc/musicon


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!