網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2017年1月20日 星期五

【獨家】南生圍揸機影女 發哥手機都影到神級水準? __,發哥,手機平板,手機,周潤發,

一向親民嘅周潤發,不時被藝人同巿民行山或買餸時遇到,搵發哥揸機selfie呢啲指定動作唔使講啦,估唔到會好似唔少「龍友」一樣,專程入南生圍影日出!《蘋果》讀者高先生透過「爆相爆片」,公開日前喺南生圍撞見發哥嘅相。高先生透露,當日發哥約喺朝早6點45分到達,當時已經有唔少「龍友」就位,同發哥同行嘅仲有一男一女,男嘅係助手,女嘅係當日模特兒。發哥一去到,就用普通話講「剛剛好」,然後就示意叫同行女子行落 ...




其他影片:>>






一向親民嘅周潤發,不時被藝人同巿民行山或買餸時遇到,搵發哥揸機selfie呢啲指定動作唔使講啦,估唔到會好似唔少「龍友」一樣,專程入南生圍影日出!《蘋果》讀者高先生透過「爆相爆片」,公開日前喺南生圍撞見發哥嘅相。高先生透露,當日發哥約喺朝早6點45分到達,當時已經有唔少「龍友」就位,同發哥同行嘅仲有一男一女,男嘅係助手,女嘅係當日模特兒。發哥一去到,就用普通話講「剛剛好」,然後就示意叫同行女子行落麥田度坐低攞甫士,雖然發哥平日愛好攝影,但嗰日唔見佢拎專業相機出嚟,反而用手機影就交到差。影咗15分鐘左右,相信佢哋係為影日出嗰一刻,影完就走。臨走嗰陣,發哥問現場人士有冇人未同佢影合照,然後逐一同人selfie完先離開。高先生指,發哥等人係揸車離開嘅,不過可能同一時間有太多車出入,令現場交通一度擠塞,所以又令親民嘅發哥出手,自己落車指揮交通,非常友善而且幫得手。

(讀者高先生提供圖片) 發哥影得好認真,紮晒馬咁。(讀者高先生提供圖片) 發哥親自教女友人擺甫士,講到指手劃腳咁。(讀者高先生提供圖片)
(讀者高先生提供圖片) 同行仲有一個男助手(右)。(讀者高先生提供圖片) (讀者高先生提供圖片)

來源 source: http://s.nextmedia.com
鍾意就快D Share啦!