網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2017年1月4日 星期三

【同屆港姐 揀老公林穎嫻最掂】楊寶玲三嫁覓真愛 李美鳳錯愛林敏驄 __,林敏驄,李美鳳,港姐,



其他影片:>>






87年港姐,冠軍楊寶玲,亞軍李美鳳,季軍林穎嫻,三個都靚爆鏡。不過講到幸福指數,名次就要倒轉排,攞第三嘅林穎嫻一擊即中,一次就搵到Mr.Right。99年,佢下嫁外藉男友TomDupont後移民美國,之後生咗一仔兩女,幸福滿瀉。亞軍李美鳳就嫁兩次,同林敏驄離婚,再嫁台灣富商鄭翔中。至於冠軍楊寶玲,94年同新加坡音樂人陳容森喺澳洲秘婚。不過97年楊寶玲提出離婚,陳容森情緒失控,曾公開數老婆,反晒面㗎 ...


87年港姐,冠軍楊寶玲,亞軍李美鳳,季軍林穎嫻,三個都靚爆鏡。

不過講到幸福指數,名次就要倒轉排, 攞第三嘅林穎嫻一擊即中,一次就搵到Mr.Right。 99年,佢下嫁外藉男友Tom Dupont後移民美國,之後生咗一仔兩女,幸福滿瀉。

亞軍李美鳳就嫁兩次,同林敏驄離婚, 再嫁台灣富商鄭翔中。 至於冠軍楊寶玲, 94年同新加坡音樂人陳容森喺澳洲秘婚。 不過97年楊寶玲提出離婚,陳容森情緒失控,曾公開數老婆,反晒面㗎。 舊年第三嫁,兜兜轉轉都係嫁番俾初戀情人Gav。


來源 source: http://s.nextmedia.com
鍾意就快D Share啦!