網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2017年1月4日 星期三

【獨家】賭王千金堅貼地 何超雲唔怕濕漉漉同主婦迫街市 __,何超,賭王,何鴻燊,超雲,何超雲,何超儀,

好多名人、藝人都愛去大型嘅超市買餸,貪佢乾淨、款式多,一次過就可以滿足晒好多生活上嘅需要。但賭王三房千金何超雲就反而選擇去到歷史悠久嘅灣仔街市買餸,身為賭王千金嘅佢,咗唔介意同人迫之餘,仲唔怕濕漉漉嘅街市,買魚、買菜、買生果,自己一腳踢搞掂晒,認真叻豬呀!目前主力打理家族生意嘅超雲,閒時原來除咗鍾意同愛貓耍樂外,仲鍾意下廚煮番幾味。日前近五點,適值係主婦買餸嘅高峰期,戴住口罩嘅超雲同保母坐住Ben ...




其他影片:>>






好多名人、藝人都愛去大型嘅超市買餸,貪佢乾淨、款式多,一次過就可以滿足晒好多生活上嘅需要。但賭王三房千金何超雲就反而選擇去到歷史悠久嘅灣仔街市買餸,身為賭王千金嘅佢,咗唔介意同人迫之餘,仲唔怕濕漉漉嘅街市,買魚、買菜、買生果,自己一腳踢搞掂晒,認真叻豬呀!目前主力打理家族生意嘅超雲,閒時原來除咗鍾意同愛貓耍樂外,仲鍾意下廚煮番幾味。日前近五點,適值係主婦買餸嘅高峰期,戴住口罩嘅超雲同保母坐住Benz去到灣仔街市,當時就人頭湧湧,開頭超雲都好似有啲唔慣,但為咗買到最新鮮嘅食材,超雲最後就乜都唔理,同班主婦一齊湧去菜檔買菜。超雲先買咗兩大袋蔬菜,佢就叫保母先將兩袋菜放回車上,然後佢哋就再去魚檔買魚,雖然魚檔濕漉漉,但超雲完全唔驚,照衝上去買魚,見佢不斷咁問檔主問題,估計超雲係問檔主點煮條魚先係最好味。買完菜同魚,最後一站就係去咗買生果,喺街市大約逗留咗半小時,買到心頭好就好開心咁同保母上車返屋企喇!

採訪、攝影:徐錦池、畢紹基 超雲日前同保母去到灣仔街市買餸。 戴住口罩嘅超雲,成個街市都冇人認到佢。
買餸時,超雲都會覆message㗎! 買魚時,超雲不時問檔主問題。 最後超雲仲去買埋生果。
唔知超雲買咗咩生果呢! 同保母一齊買嘢,二人不時有傾有講。 買完嘢就同同
超雲平時除咗打理家族嘅租務生意外,就會喺屋企同愛貓玩。(ig圖片) 超雲不時喺ig上載佢同愛貓嘅生活照。(ig圖片) 之前仲同貓貓慶祝生日添!(ig圖片)

來源 source: http://s.nextmedia.com
鍾意就快D Share啦!