網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2017年1月9日 星期一

克勤全面回歸頒獎禮 祖兒軒仔撐樂壇 __,祖兒,李克勤,克勤,張敬軒,軒仔,容祖兒,

英皇氣勢如虹!樂壇四大頒獎禮已曲終人散,其中英皇合共橫掃31個獎成為樂壇班霸!前晚舉行的《2016年度勁歌金曲頒獎典禮》中,身為大贏家的英皇豪奪14個獎,包括李克勤加盟英皇後相隔九年再奪「金曲金獎」,天后容祖兒則第12度奪得「最受歡迎女歌星」,而張敬軒亦第3度獲頒「最受歡迎男歌星」,三大獎由英皇包辦!雖然祖兒與克勤因身在湛江開演唱會而未能赴會,但無綫破天荒速遞獎座到現場,全程以衞星傳送盛況。據知, ...


英皇氣勢如虹!

樂壇四大頒獎禮已曲終人散,其中英皇合共橫掃31個獎成為樂壇班霸!前晚舉行的《2016年度勁歌金曲頒獎典禮》中,身為大贏家的英皇豪奪14個獎,包括李克勤加盟英皇後相隔九年再奪「金曲金獎」,天后容祖兒則第12度奪得「最受歡迎女歌星」,而張敬軒亦第3度獲頒「最受歡迎男歌星」,三大獎由英皇包辦!

雖然祖兒與克勤因身在湛江開演唱會而未能赴會,但無綫破天荒速遞獎座到現場,全程以衞星傳送盛況。據知,無綫今次十分有誠意,如一星期前已派人到演唱會場地視察,頒獎禮前兩日更出動整隊工作人員到場擺器材,合共花費近30萬元!英皇方面亦作出配合,據知祖兒與克勤的演唱會為此要修改歌單,幸好觀眾未有覺得突兀,相反大感興奮。由於兩個鑽石大獎各價值近廿萬,為免運送時有閃失,故無綫待兩人返港才送上「正版」獎座。

非鬥年資:係好歌就有獎

讚無綫有誠意的克勤,講到獲獎時預告今年會回歸頒獎禮,他昨日透過電話表示是忽發奇想:「情況就好似《我是歌手》咁,喺我呢個年齡或年資冇咩可以輸,點解唔參加?對自己係個挑戰或交代,對成件事都有誠意,如果大家覺得我有獎,我希望親身上台攞,當然依家係言之尚早,但呢個都係鞭策自己嘅動力!(攞獎)係需要一年時間部署,各方面資源配合,我對上一次攞『最受歡迎男歌星獎』係2005年,轉咗新公司後如果能夠有個衝擊畀自己做番呢件事,都係個挑戰。」

講到現時很多一線歌手未有參加頒獎禮,克勤說:「頒獎禮需要唔同年齡階層嘅觀眾同歌迷支持,如果歌手都能夠有唔同層面同年齡層,對於頒獎禮嘅健康程度都係好事,如果大家唔嫌我老,出年見!至於話會唔會阻住其他歌手,我喺80年代出道,嗰陣仲有張國榮、譚詠麟等前輩歌手,只要係好歌就有獎!頒獎禮唔係計年資,唔好諗邊個嚟就着數,我曾經試過幾年頒獎禮一條毛都攞唔到,但最好嘅嘢都攞過,對我嚟講冇嘢係唔輸得或一定要攞,純粹係誠意。」據知,英皇將為克勤於年底舉行紅館騷,亦會推出廣東及國語碟。

至於第12度奪得「最受歡迎女歌星」的祖兒透過電話講感受:「冇諗過會連續攞12年!每個媒體有獎頒畀自己都好開心,能夠出席梗係好,但唔能夠出席都開心,因為人哋頒個獎畀我,認同我一年嘅成績,而TVB送個獎嚟更加開心,現場有萬幾人同我哋分享喜悅,好特別!」講到與克勤開騷的趣事,祖兒自爆在台上跳舞時不小心打到克勤塊面,幸好他及時避開。

贏男歌手:寄望多於肯定

而連續三年奪得「最受歡迎男歌星」的軒仔,領獎時在台上不忘搞笑:「可唔可以講長少少唔好圈我住?」司儀C君即笑說:「咁你可唔可以報埋新聞同天氣報告?」軒仔致謝時表示會繼續努力:「坦白講呢個獎對我嚟講係寄望多於肯定!過去呢段時間,本地樂壇有好多艱難時間,我呢幾日喺網上聽好多唔同聲音,無論前輩或後輩都係好好嘅鞭策力量!」

前晚,他受訪時坦言得獎心情忐忑:「覺得仲有好多進步空間,當呢個係好大嘅鼓勵,覺得樂壇依家處於交接期,希望出年可以有更加多朋友。」他又不認同現時是星光黯淡:「依家氣候同形式唔同,如果純粹因為好多新一代嘅歌手而用『黯淡』兩個字,會抹殺大家嘅努力。」另外,據知軒仔經過節目組「三顧草廬」後落實參與內地節目《歌手》(前名《我是歌手》),將會跟前輩林憶蓮對戰!

「Big Four」獨佔鰲頭!

本年度四大頒獎禮圓滿結束,由去年12月22日起舉行的《新城勁爆》開始,再到《叱咤》、《十大中文金曲》至前晚最後一個《勁歌金曲》頒獎禮為止,總括各大唱片公司獎項成績,以英皇最威水!英皇奪得31個獎項,星夢奪得24個獎項,環球奪得18獎項,星娛樂奪得16獎項。

__________________________

想聽歌?想睇MTV?想了解本地Indie Band資訊

快啲click入「聲大夾樂」專頁: http://on.cc/musicon


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!