網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2017年1月9日 星期一

【亮點自己搵】張秀文露事業線都輸 朱智賢點解搶晒鏡? __,張秀文,朱智賢,

張秀文、陳婉衡同朱智賢今日去到沙田馬場出席「出閘(Jump)」開幕禮,張秀文話最想發新年財,自己都有小賭,每次買10至20蚊,最叻一次就係用生日日期買馬,中咗幾百蚊,但係秀文話自己好多時都係明燈:「有一次試過有人跟住貼士買,佢買3場都中晒,之後我一跟住買就唔中,好邪。」提到曾志偉上個月買馬,中咗1,600萬(新聞連結:http://bit.ly/2i5Xo3S),秀文話:「嘩!點樣贏㗎?成日聽3串 ...




其他影片:>>






張秀文、陳婉衡同朱智賢今日去到沙田馬場出席「出閘(Jump)」開幕禮,張秀文話最想發新年財,自己都有小賭,每次買10至20蚊,最叻一次就係用生日日期買馬,中咗幾百蚊,但係秀文話自己好多時都係明燈:「有一次試過有人跟住貼士買,佢買3場都中晒,之後我一跟住買就唔中,好邪。」提到曾志偉上個月買馬,中咗1,600萬(新聞連結: http://bit.ly/2i5Xo3S ),秀文話:「嘩!點樣贏㗎?成日聽3串7,好少聽人講會中,佢自己本身係馬主,佢哋識睇狀態,要做功課。」另外,今日有指莊思明疑似懷孕(新聞連結: http://bit.ly/2iR60Kv ),同思明屬同屆港姐嘅秀文就話:「佢隻狗有咗咋?講吓笑啫,有就恭喜佢,佢哋兩個好sweet,睇好佢哋,我都係圈中人,唔可以畀壓力,笑吓算,係真嘅佢會請我飲嘅。」問到幾時輪到佢結婚?秀文話:「冇set到時間畀自己,最鍾意睇人sweet,唔鍾意做當事人,好似林心如都40幾歲先結婚生仔都幾好,香港讀書壓力好大,一定要好好計劃。自己搵到錢、有工作能力、學識同主見,婚姻生活先開心。」秀文仲話對小朋友冇渴望,所以唔會未婚懷孕。

朱智賢對金閃閃鞋,好彩冇失守走光啫。(攝影:陳俊強) 呢個冬天好熱,三位靚女都係着短褲短裙。
幾大方,一噂啲事都冇。 張秀文(右)同陳婉衡(左)一個密實,一個低胸,朱智賢就揀露膊。

來源 source: http://s.nextmedia.com
鍾意就快D Share啦!